Specialistų ir politikų balsas

Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus

Politikai teisę vadovauti []
visuomenei įgija piliečių pasitikėjimu, todėl nevalia ignoruoti visuomenėje užgimstančių idėjų – būtina ne tik jas išklausyti, bet ir pagal galimybes remti.

Ekonomistas
Gitanas Nausėda

Efektyvi susisiekimo []
infrastruktūra – svarbus ekonomikos faktorius. Kelionėje sugaištas laikas jokios vertės nesukuria. Kiekvienas papildomas kilometras, kiekviena sugaišta minutė – tai nuostoliai. VGTU mokslininkai suskaičiavo, kad automobilių spūstyse vilniečiai praranda milijardus, t. y. kelis kartus daugiau nei visas miesto biudžetas, skirtas miesto reikmėms tenkinti. Metropoliteno statyba ir jo veikla žymiai pagyvintų miesto ekonominį gyvenimą.

Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis

Negalima kalbėti []
apie miesto darnią plėtrą, nevystant susisiekimo infrastruktūros. Metropolitenas iš esmės sprendžia susisiekimo problemą, skatina miesto plėtrą ir didina šalia jo esančio nekilnojamojo turto vertę.

VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas

Apsisprendimas statyti []
metropoliteną VGTU būtų tam tikras iššūkis. Mes privalėtume ir galėtume tam tikslui ruošti nacionalinius kadrus. Kaimyninių šalių sostinės tokio tipo statinių įrengimo patirtį įgijo keliais dešimtmečiais anksčiau, todėl mūsų studentai papildomos patirties galėtų įgyti pagal studentų mainų programas.

Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas

Naujovių diegimas []
ūkinėje veikloje neapsieina be mokslininkų pagalbos. Realizuojant metropoliteno projektą, pasireikšti galėtų įvairių sričių Lietuvos mokslininkai.

Filosofas
Vytautas Rubavičius

Metro projektas sustiprina []
Vilniaus, kaip regioninio metropolio didmiesčio, įvaizdį ir kuria tokiam didmiesčiui bei jo žmonėms reikalingą aplinką. Jis pajėgus atlikti svarbią socialinę santalkos funkciją. Tai ne tik planas, bet ir Vilniaus miesto ateities vizija, kurios įgyvendinimas taps visų vilniečių reikalu.

Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis

Iki 2050 metų []
miesteliuose turėtų nelikti naftos produktais varomo transporto. Šiam tikslui numatoma skirti ES finansinę paramą, tačiau ji bus skirta tik tiems miestams, kurių valdžia ir visuomenė bus priėmę sprendimus ir paruošę reikalingą dokumentaciją.

Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis

Kaip socialdemokratas, []
metropoliteno idėjai pritariu dėl šios transporto rūšies populiarumo tarp įvairių socialinių grupių, o kaip medikas – dėl to, kad tai saugus, ekologiškas transportas, pasižymintis komfortiškomis laukimo ir važiavimo sąlygomis.

Seimo narys
Linas Balsys

Dirbdamas žurnalistu, []
domėjausi metropoliteno privalumais. Dabar, vadovaudamas Žaliųjų partijai, matau, kad metropolitenas žymiai pagerintų ekologinę Lietuvos sostinės padėtį, nes 80 proc. oro taršos ir triukšmo sudaro automobilių transportas. Metropolitenu paprastai naudojasi iki 50 proc. miesto gyventojų.

Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas

Tokio stambaus ir []
ilgalaikio projekto kaip metropolitenas įgyvendinimas suaktyvina ir bankų veiklą. Lietuvos bankai, žinoma, finansuos vietines statybines firmas, o stambias užsienio korporacijas finansuos stambūs Europos bankai, tokie, kaip Europos investicijų bankas. Šis bankas gali būti ir kaip investitorius.

Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas

LSA prezidiumas dar []
2008 metais deklaravo paramą metropoliteno idėjos realizavimui, nes tai žymiai pagyvintų šiuo tik pradedanti atsigauti statybos sektorių.

Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys

Lietuvos statybos []
inžinierių sąjunga yra aktyvi metro idėjos rėmėja. Mes dar 2007 m. detaliai išnagrinėjome metropoliteno ir tramvajaus planus ir jų įdiegimo galimybes. Atskleidėme tuos nepatogumus, kuriuos tramvajus sukeltų kelių eismo dalyviams ir išryškinome metropoliteno sistemos privalumus prieš tramvajų.

Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas

Vilniaus metro, o ypač []
jo pirmoji atkarpa Pilaitė–Centras galėtų iš esmės pagyvinti investicinę aplinką šalyje. Lietuvos įmonės į strateginius investuotojus greičiausiai nepretenduotų, bet savo finansiniais resursais galėtų plėtoti pagalbinę metropoliteno infrastruktūrą: depą, parkingus, o taip pat prie metro stočių esančią socialinę infrastruktūrą.

Meras nustūmė tramvajų į šoną
2007-05-31 14:07:52
Prieš mėnesį Vilniaus miesto meras Juozas Imbrasas neatmetė tramvajaus įdiegimo galimybės, tačiau teigė, kad ketina ieškoti pačio geriausio Vilniui varianto, kad miesto visuomeninis transportas būtų vienas iš pažangiausių Europoje. lgai nedvejojęs pirmadienį (2007-05-28) meras žurnalistams pasakojo apsisprendęs dėl metro, po to kai susitiko su jį statyti norinčiais Ispanijos verslininkais.
J. Imbraso teigimų tramvajus Vilniui būtų per lėtas, ir tikrai nėra pats geriausias variantas, priešingai negu metro. Metro centre važinėtų požemiais, o pakraščiuose ant žemės paviršiaus. Pats metro vagonas nebūtų didelis kaip Maskvoje ar Niujorke, jis būtų panašus į Nicos tramvajaus vagoną, kuris buvo eksponuojamas prie Vilniaus miesto savivaldybės. eras mano, jog metro įdiegimo galimybių studija bus parengta po pusmečio, o tuo tarpu planuojama susitikti su kitų šalių verslininkais, kurie turi panašių pasiūlymų.
Metro įdiegimo galimybių studiją turi parengę ir Metro sąjūdžio atstovai, kurie pasirengę greitu laiku pristatyti ją Vilniaus miesto merui, kad jis susipažintų ir įvertintų Vilniuje atliktus skaičiavimus bei analizes.

Metro Vilniuje - kur labiau pasiteisinantis sprendimas, nei tramvajus. Vilniaus centrinės gatvės per siauros papildomiems transporto srautams ir priemonėms. Dėl šios priežasties ir kainos problema negali būti lemiamu faktoriumi. Tik viena aišku - greit besikeičiančios įvairios valdžios tikrai nepajėgios racionaliai spręsti ar vadovauti tokio grandiozinio projekto įgyvendinimui.

Vilniaus savivaldybė miesto kelius neturi babkių sutvarkyt, is kur gi atsiras pinigų metro tiesimui? PAžiūrėkit, koks Vilniaus savivaldybės visas metų biudžetas, ir palyginkit, kiek kainuoja 1km tiesimas.:) Viešas sraigtasparnis būtų moderniausias ir neturintis analogų viešasis transportas, kuris kainuoja žymiai pigiau net už tramvajų. Kas palaikytų mano idėją?

jei visi butu taip maste, tai tu, ir mes visi, dar vis urvuose gyventume

absurdas. tiek laiko ir pinigu sukista ir sako - ne, imsim metro. Kas per issidirbinejimai???? Visada maniau, kad renkamos valdzios darbas yra TESTI pradetus darbus. Nukrioses diedas, plem

Man dabar 17 tai jeigu tranvaju pastatys tik 2050 tai man jau gal bus 60 metu ar virs 50.Tai kam man tada tas metro jeigu jau ladot reiks.

Ac niekur negirdejau kad metro reike statyti mazdauk 50 ar daugiau metu ! dar taip niekur negirdejau . Kinija dauk didesne ir joje pastate per 2 metus.

Pagaliau tramvajaus projektas pasidare neaktualus...Gerbiu Imbrasa uz tai kad supranta kad metro yra geriau...:)

Sekite mus "Facebook"












Kodėl metro?

Ar žinote, kad...

...komfortiškos keleivių laukimo sąlygos: žiemą ir vasarą galima palaikyti stabilią temperatūrą (žiemą galima sušilti, o vasarą – atsivėsinti).

Draugai

Blog'ai