Kareivių ir Žirmūnų gatvių sankryžos ypatumai


Autorius Tadas Kavaliauskas

Vilniui spūstys – įsisenėjusi žaizda, nuo kurios niekaip negalime išsigydyti. Tad jei jau nėra daromi radikalūs pasikeitimai, tai gal bent būtų galima pradėti nuo mažų. Šios idėjos paspyrėtas, vienas ištikiaumiausių „Eismo broko“ gerbėjų mums pasiūlė panagrinėti esamą situaciją Žirmūnų ir Kareivių gatvių sankryžoje.

Šioje sankryžoje važiuojant kareivių gatve ir norint pasukti į Žirmūnų gatvę miesto centro link, degant raudonam šviesoforo signalui vairuotojai užstringa – nėra papildomos sekcijos su žalia rodykle, leidžiančia sukti dešinėn degant draudžiamam šviesofor signalui. Įdomu tai, jog visi kiti likę trys šviesoforai turi šias papildomas sekcijas.

Piko metu čia išsirikiuoja nemaža automobilių eilė, dalis jų nori sukti dešinėn į Žirmūnų gatvę. Taigi jie „atsimuša“ į šviesoforą ir privalo laukti, kol užsidegs žalias šviesoforo signalas. O tokiems vairuotojams dar „skaudžiau“ yra stovėti prie šviesoforo, kai kitiems automobiliams dega reguliuojama šviesoforų papildoma sekcija ir jie niekam „nesitrukdo“, tad būtų galima nesunkiai važiuoti iš kareivių ir žirmūnų gatvę miesto centro link.

Reportažas iš Kareivių ir Žirmūnų gatvių sankryžos

Labai gaila kad čia dar niekas nepasikeitė...

Tai čia aaaaišku. Tadas gerai sako

Sekite mus "Facebook"