Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Vilniuje, Žemuosiuose Paneriuose gyvenantys mokiniai norėdami nueiti į Vaduvos mokyklą-darželį jau apie 40 metų yra priversti lįsti per siaurą, beveik 100 metrų ilgio tunelį.
Pasak gyventojų, tai kol kas saugiausias ir trumpiausias kelias jungiantis Žemuosius Panerius ir Vilkpėdę, pranešė LNK Žinios.
Pralindus pro tunelį iki mokyklos lieka nueiti 1 kilometras. Tunelyje yra tamsu ir šlapia. Į tamsą lįsti nenorintiems aplink tenka 15 kilometrų važiuoti automobiliu arba viešuoju transportu - taip į mokyklą keliaujantieji sugaišta beveik valandą.
Tarp gyvenviečių yra ir kitas kelias, vedantis per 15 metrų aukštyje esantį geležinkelį, tačiau toje vietoje bėgių niekas nesaugo, o tie perėja sustojus traukiniui tenka lįsti po juo.
"Pavojingiausia yra trečiokams ir ketvirtokams, kurie be tėvelių, vieni eina į mokyklą arba grįžta iš mokyklos. Manyčiau, problema yra dar didelė ir ta, kad vaikai laisvalaikiu tuo tuneliu naudojasi, juos jis vilioja, nes ten, kaip mokiniai pasakoja, gyvena ir šikšnosparniai, ten yra smalsu, ten yra įdomu", - teigė Vaduvos mokyklos-darželio direktorė Danutė Stundienė.
Geležinkelio atkarpai ties Paneriais sutvarkyti Europos Sąjunga skyrė 1 mln. litų. Gyventojų teigimu, dalis šių lėšų galėtų būti panaudota keliui tarp gyvenviečių nutiesti, tačiau sostinės savivaldybė kol kas stato perėjas laukiniams gyvūnams.
"Tokia problema yra žinoma, bet ji yra nedidesnė nei dar daugybė dešimčių ar šimtų problemų, pradedant darželių trūkumu ir baigiant kitomis. Taigi, jos visos gulasi į eilę ir yra sprendžiamos pagal tas galimybes, kurias turime", - sakė sostinės vicemeras Gintautas Babravičius.
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną
<a href=http://nvzmk.ru/novosti/?PAGEN_3=10>Новинский завод металлоконструкций</a>
Tikriausiai pravartu būtų sudaryti panašias sąlygas aukštiems ir "atsakingiems" Vilniaus savivaldybės politikams ir vadovams atvykti į darbą. Manau, kad rezultatų ilgai laukti nereikėtų.
Kraupu..............
Na taip, perėjos gyvūnams iš ties svarbiau, nei vaikų saugumas. Nėra ko norėti, eilinis marazmas. Išleis tą milijoną gyvūnų perėjoms ir verks, kad reikia dar vieno, nes vaikai neturi kaip į mokyklą nukeliauti.
O Babravičiaus pasisakymo aplamai nesuprantu. Kaip politikas, visuomenės atstovas gali pareikšti, kad tai tiesiog VIENA IŠ DAUGELIO PROBLEMŲ? Gal reikėtų prisiimti atsakomybę ir ieškoti sprendimo?