Specialistų ir politikų balsas

Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus

Politikai teisę vadovauti []
visuomenei įgija piliečių pasitikėjimu, todėl nevalia ignoruoti visuomenėje užgimstančių idėjų – būtina ne tik jas išklausyti, bet ir pagal galimybes remti.

Ekonomistas
Gitanas Nausėda

Efektyvi susisiekimo []
infrastruktūra – svarbus ekonomikos faktorius. Kelionėje sugaištas laikas jokios vertės nesukuria. Kiekvienas papildomas kilometras, kiekviena sugaišta minutė – tai nuostoliai. VGTU mokslininkai suskaičiavo, kad automobilių spūstyse vilniečiai praranda milijardus, t. y. kelis kartus daugiau nei visas miesto biudžetas, skirtas miesto reikmėms tenkinti. Metropoliteno statyba ir jo veikla žymiai pagyvintų miesto ekonominį gyvenimą.

Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis

Negalima kalbėti []
apie miesto darnią plėtrą, nevystant susisiekimo infrastruktūros. Metropolitenas iš esmės sprendžia susisiekimo problemą, skatina miesto plėtrą ir didina šalia jo esančio nekilnojamojo turto vertę.

VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas

Apsisprendimas statyti []
metropoliteną VGTU būtų tam tikras iššūkis. Mes privalėtume ir galėtume tam tikslui ruošti nacionalinius kadrus. Kaimyninių šalių sostinės tokio tipo statinių įrengimo patirtį įgijo keliais dešimtmečiais anksčiau, todėl mūsų studentai papildomos patirties galėtų įgyti pagal studentų mainų programas.

Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas

Naujovių diegimas []
ūkinėje veikloje neapsieina be mokslininkų pagalbos. Realizuojant metropoliteno projektą, pasireikšti galėtų įvairių sričių Lietuvos mokslininkai.

Filosofas
Vytautas Rubavičius

Metro projektas sustiprina []
Vilniaus, kaip regioninio metropolio didmiesčio, įvaizdį ir kuria tokiam didmiesčiui bei jo žmonėms reikalingą aplinką. Jis pajėgus atlikti svarbią socialinę santalkos funkciją. Tai ne tik planas, bet ir Vilniaus miesto ateities vizija, kurios įgyvendinimas taps visų vilniečių reikalu.

Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis

Iki 2050 metų []
miesteliuose turėtų nelikti naftos produktais varomo transporto. Šiam tikslui numatoma skirti ES finansinę paramą, tačiau ji bus skirta tik tiems miestams, kurių valdžia ir visuomenė bus priėmę sprendimus ir paruošę reikalingą dokumentaciją.

Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis

Kaip socialdemokratas, []
metropoliteno idėjai pritariu dėl šios transporto rūšies populiarumo tarp įvairių socialinių grupių, o kaip medikas – dėl to, kad tai saugus, ekologiškas transportas, pasižymintis komfortiškomis laukimo ir važiavimo sąlygomis.

Seimo narys
Linas Balsys

Dirbdamas žurnalistu, []
domėjausi metropoliteno privalumais. Dabar, vadovaudamas Žaliųjų partijai, matau, kad metropolitenas žymiai pagerintų ekologinę Lietuvos sostinės padėtį, nes 80 proc. oro taršos ir triukšmo sudaro automobilių transportas. Metropolitenu paprastai naudojasi iki 50 proc. miesto gyventojų.

Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas

Tokio stambaus ir []
ilgalaikio projekto kaip metropolitenas įgyvendinimas suaktyvina ir bankų veiklą. Lietuvos bankai, žinoma, finansuos vietines statybines firmas, o stambias užsienio korporacijas finansuos stambūs Europos bankai, tokie, kaip Europos investicijų bankas. Šis bankas gali būti ir kaip investitorius.

Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas

LSA prezidiumas dar []
2008 metais deklaravo paramą metropoliteno idėjos realizavimui, nes tai žymiai pagyvintų šiuo tik pradedanti atsigauti statybos sektorių.

Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys

Lietuvos statybos []
inžinierių sąjunga yra aktyvi metro idėjos rėmėja. Mes dar 2007 m. detaliai išnagrinėjome metropoliteno ir tramvajaus planus ir jų įdiegimo galimybes. Atskleidėme tuos nepatogumus, kuriuos tramvajus sukeltų kelių eismo dalyviams ir išryškinome metropoliteno sistemos privalumus prieš tramvajų.

Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas

Vilniaus metro, o ypač []
jo pirmoji atkarpa Pilaitė–Centras galėtų iš esmės pagyvinti investicinę aplinką šalyje. Lietuvos įmonės į strateginius investuotojus greičiausiai nepretenduotų, bet savo finansiniais resursais galėtų plėtoti pagalbinę metropoliteno infrastruktūrą: depą, parkingus, o taip pat prie metro stočių esančią socialinę infrastruktūrą.

"Vilniaus metro" ženklo konkurso naujienos

Kelis mėnesius laukus, aiškėja ilgai laukti "Vilniaus metro" ženklo konkurso rezultatai.

Viešame balsavime gauti 2873 įvertinimai (iš jų - 2164 galiojantys, t.y. siųsti iš skirtingų kompiuterių). Balų gavo 352 logotipai iš 499 dalyvavusių konkurse (147 logotipai negavo nei vieno balo). Taigi, VšĮ "Vilniaus metro" kolektyvas, supratęs kad išsirinkti tinkamą ženklą nėra tokia triviali užduotis, kaip gali pasirodyti, ir pasitaręs su grafiniais dizaineriais bei kitais specialistais nusprendė:

  1. Atrinkti 100 logotipų, kurie surinko daugiausia balų per viešą balsavimą, išmetant pasikartojančius ar labai panašius variantus. Atmetus 80% konkursui pateiktų logotipų, likusius 20% pristatyti "Metro Sąjūdžio" nariams balsavimui.
  2. Pagal "Metro Sąjūdžio" narių balsavimo rezultatus, atrinkti 20 vienetų (penktadalį) logotipų ir rezultatus paskelbti viešai. Atrinktus 20 logotipų pademonstruoti komisijai, kurios sudėtis bus paskelbta iš anksto, ir kurios nariai išdėstys savo argumentus prieš ar už savo pasirinktus logotipus.
  3. Remiantis komisijos rezultatais paskelbti trečios vietos ir antros vietos nugalėtojus bei juos apdovanoti piniginiais prizais. Apdovanoti pirmos vietos nugalėtoją ir su juo sudaryti sutartį dėl tolimesnio logotipo naudojimo.
  4. Pradėti atributikos ir suvenyrų su naujai išrinktu logotipu gamybą bei naudoti naująjį ženklą.

Dėkojame dalyvavusiems konkurse, linkime sėkmės toliau dalyvaujantiems ir laukiame dalyvaujant kitose mūsų akcijose ar konkursuose!

Visiems atsiuntusiems savo logotipus į konkursą dovanojame įvairiaspalvių metro lipdukų komplektus (vienas mažas lipdukas (27*45mm) ir du vidutinio dydžio (350*45 & 350*65 mm). Juos galite atsiimti per artimiausius VšĮ "Vilniaus metro" rengiamus pristatymus arba atsiuntus mums savo adresą el.paštu info@vilniausmetro.lt (lipdukus mes Jums išsiųsime "Lietuvos paštu").

100 ženklų, atrinktų kitam etapui

O kur tuos TOP 100 galima paziuret, nerandu, o gal jau isimta is sistemos? :)

Įdomu - datos iš straipsnio iškeliavo.
Anksčiau ši publikacija buvo su datom.

eina svilpt, as siunciau savo logotipa,bet jo cia nera, na pripazistu, yra tokiu, kurie yra verti geresnio pripazinimo, nei mano, bet yra tokiu, kurie yra tiesiog pasislykstetina.Kaikurie yra nukopijuoti is kitu logotipu-kitu saliu, turi dideliu panasumu. kaikurie kaip meniniai piesiniai. Na kur matyta,kad meniniai piesiniai butu kaip logotipai.........

korupcijos tinklas totalus. logotipu ismetinejimas ir pakeitimas kitais. geda.

Na šis konkursas tikrai įspūdingas.
turint omenį metro statybos darbų vieno kilometro kainą, kažkaip net komiškas konkurso prizinis fondas tai tik parodo organizacijos požiūrį į pagrindinį projekto įvaizdžio elementą - logotipą.

Kažkaip niekam neužkliuvo tai kad rengėjai spalio 25 diena žadėjo paskelbti konkurso nugalėtojus o dabar matome, kad jie tiesiog atrinko šimtą ženklų. Įdomus komisijos ir visos VŠĮ darbas manau tikrai vertas platesnio paanalizavimo spaudoje.

Na nejaugi šitas konkursas kada nors baigsis.
Manau reikės visuotine švente ta proga surengti.

Nešvarūs reikalai ir nekokybiškas komisijos ar serverio administratoriaus, kuris atsakingas už puslapio būklę, darbas..
Et..

O, dabar peržvelgiau, kad ir mano logotipo jau nėra tarp atrinktųjų, ir iš tiesų yra daug, kurių nebuvo. Na tiek to, palauksim, kol pasibaigs visi etapai, įvertinsim kiek dar bus tokių keistenybių, o tada jau reziumuosim viską straipsnio pavidalu.

kad skirtingose vietose tai ash suprantu...
bet kad kai kurie logotipai ish shimtuko pakeiciami tai faktas, kuris irodo neshvaru reikala su tuo konkursu...
geriau pasygedytumete tokias nesamones vieshai daryt....

geda....

tikrai keista, kad pries kelias dienas buvo mano logo, o jau stai jo ir nera ir velniai zino, kas ji pakeite..

Na nemanau kad reikejo remtis balsavusiuju skaiciumi! Pats buvau apsilankes bet uz save tai nebalsavau. Sunku patiketi kad uz save pakartotinai balsavusiuju buvo tik 25% visu balsu (apie 700) nes pateko ir siaubingi logotipai!!

kiekviena karta pakrovus puslapi su logotipais, tie patys logotipai atsiranda skirtingose pozicijose

idomus niuansas...
28 diena ziurejau logotipu 100. gera atminti turiu...:)
29 diena ziuriu logotipu 100 ir pastebejau bent jau viena tai tikrai logotipa kuris per para ishnyko. aishku vietoj jo atsirado kitas.. negi dabar shimtukas jau kas diena keisis...

Nelabai sutinku su tuo, kad logotipa turi issirinkt patys gyventojai (o dar ir per interneta). Sugalvoti - bet neisrinkti!!! Pats esu sio konkurso dalyvis ir lengvai galeciau paprasyt draugu prabalsuot uz savo kurinius ir surinkt nemaziau 500 balsu. Bet to nedariau, nes noriu, kad laimetu geriausias logo, o ne daugiausiai turintis draugu... Tad as PRIES tokia "nerimta" atranka!

Metro logotipo konkurse tikrai buvo pasiūlyta nemažai gerų idėjų. Svarbiausia, kad tokiu būdu plačiau išgarsėjo pats metropoliteno statybos užmanymas. Dalyvavo daug autorių, rezultatai gal kiek ir nelaukti, bet taip ir turėtų būti. Keli etapai padės geriau atsirinkti. Netgi laimėjęs konkursą, autorius turėtų dar kiek patobulinti savo variantą, atsižvelgdamas į kitus darbus ir komisijos nuomonę.

Sveiki, puiku ideja tiesti Vilniuje metro, kuria kaip suprantu planuoja igyvendinti specialistai? Metro logotipo konkursa skelbia liaudziai ir siuncia visi kas netingi. Taip nieko gero nebus, lygiai taip pat kaip ir su pareishkimu i Visuomene del metro tiesimo: ar yra norinciu prisideti prie Metro liniju tiesimo Vilniuje? Inicialtyva - puiki, bet ar rezultatas bus geras? Kodel niekas neskelbia konkursu dantu taisymui? Gal vertetu pradeti skelbti tarptautinius konkursus ir logotipo sukutimui? Paziurekite, kaip puikiai yra eksplotuojamas Londono metro logo! Tikrai sukurtas ne II-os klases mokinio, o profesionalu.

Nu ka as galiu pasakyti, baisu.. dauguma logotipu kaip is tikro siaubo filmo, prie ko cia gelezinis vilkas ir vilniaus herbas?beto balsavimas tikrai abejoju ar bus kompetetingas, cia visada pasireiskia kas turi daugiau draugu,beto maciau viena labai grazu bet gaila plagijuota, tad tikiuosi vertintojai pries vertindami apzvelgia analogus, nes praktiskai identisku motyvu yra sukurtas metro logotipas.Manau atrinkti turetu profesionaliu dizaineriu grupe o ne siaip kazkas. Sekmes.

Pasižiūrėjau TOP-100 logotipus, savojo ženkliuko neradau, o jis išties vertas dėmesio, gaila, kad už jį nebalsavo ar jo tiesiog nepastebėjo sąrašo gale. :(

Norėčiau sužinoti, kiek tiksliai laiko prireiks komisijai išrinkti geriausius logo? Gal galėtų būti paskelbta konkreti konkurso užbaigimo data? Nes jau pabodo laukti konkurso pabaigos, tęsiama viskas be galo...