Specialistų ir politikų balsas

Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus

Politikai teisę vadovauti []
visuomenei įgija piliečių pasitikėjimu, todėl nevalia ignoruoti visuomenėje užgimstančių idėjų – būtina ne tik jas išklausyti, bet ir pagal galimybes remti.

Ekonomistas
Gitanas Nausėda

Efektyvi susisiekimo []
infrastruktūra – svarbus ekonomikos faktorius. Kelionėje sugaištas laikas jokios vertės nesukuria. Kiekvienas papildomas kilometras, kiekviena sugaišta minutė – tai nuostoliai. VGTU mokslininkai suskaičiavo, kad automobilių spūstyse vilniečiai praranda milijardus, t. y. kelis kartus daugiau nei visas miesto biudžetas, skirtas miesto reikmėms tenkinti. Metropoliteno statyba ir jo veikla žymiai pagyvintų miesto ekonominį gyvenimą.

Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis

Negalima kalbėti []
apie miesto darnią plėtrą, nevystant susisiekimo infrastruktūros. Metropolitenas iš esmės sprendžia susisiekimo problemą, skatina miesto plėtrą ir didina šalia jo esančio nekilnojamojo turto vertę.

VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas

Apsisprendimas statyti []
metropoliteną VGTU būtų tam tikras iššūkis. Mes privalėtume ir galėtume tam tikslui ruošti nacionalinius kadrus. Kaimyninių šalių sostinės tokio tipo statinių įrengimo patirtį įgijo keliais dešimtmečiais anksčiau, todėl mūsų studentai papildomos patirties galėtų įgyti pagal studentų mainų programas.

Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas

Naujovių diegimas []
ūkinėje veikloje neapsieina be mokslininkų pagalbos. Realizuojant metropoliteno projektą, pasireikšti galėtų įvairių sričių Lietuvos mokslininkai.

Filosofas
Vytautas Rubavičius

Metro projektas sustiprina []
Vilniaus, kaip regioninio metropolio didmiesčio, įvaizdį ir kuria tokiam didmiesčiui bei jo žmonėms reikalingą aplinką. Jis pajėgus atlikti svarbią socialinę santalkos funkciją. Tai ne tik planas, bet ir Vilniaus miesto ateities vizija, kurios įgyvendinimas taps visų vilniečių reikalu.

Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis

Iki 2050 metų []
miesteliuose turėtų nelikti naftos produktais varomo transporto. Šiam tikslui numatoma skirti ES finansinę paramą, tačiau ji bus skirta tik tiems miestams, kurių valdžia ir visuomenė bus priėmę sprendimus ir paruošę reikalingą dokumentaciją.

Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis

Kaip socialdemokratas, []
metropoliteno idėjai pritariu dėl šios transporto rūšies populiarumo tarp įvairių socialinių grupių, o kaip medikas – dėl to, kad tai saugus, ekologiškas transportas, pasižymintis komfortiškomis laukimo ir važiavimo sąlygomis.

Seimo narys
Linas Balsys

Dirbdamas žurnalistu, []
domėjausi metropoliteno privalumais. Dabar, vadovaudamas Žaliųjų partijai, matau, kad metropolitenas žymiai pagerintų ekologinę Lietuvos sostinės padėtį, nes 80 proc. oro taršos ir triukšmo sudaro automobilių transportas. Metropolitenu paprastai naudojasi iki 50 proc. miesto gyventojų.

Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas

Tokio stambaus ir []
ilgalaikio projekto kaip metropolitenas įgyvendinimas suaktyvina ir bankų veiklą. Lietuvos bankai, žinoma, finansuos vietines statybines firmas, o stambias užsienio korporacijas finansuos stambūs Europos bankai, tokie, kaip Europos investicijų bankas. Šis bankas gali būti ir kaip investitorius.

Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas

LSA prezidiumas dar []
2008 metais deklaravo paramą metropoliteno idėjos realizavimui, nes tai žymiai pagyvintų šiuo tik pradedanti atsigauti statybos sektorių.

Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys

Lietuvos statybos []
inžinierių sąjunga yra aktyvi metro idėjos rėmėja. Mes dar 2007 m. detaliai išnagrinėjome metropoliteno ir tramvajaus planus ir jų įdiegimo galimybes. Atskleidėme tuos nepatogumus, kuriuos tramvajus sukeltų kelių eismo dalyviams ir išryškinome metropoliteno sistemos privalumus prieš tramvajų.

Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas

Vilniaus metro, o ypač []
jo pirmoji atkarpa Pilaitė–Centras galėtų iš esmės pagyvinti investicinę aplinką šalyje. Lietuvos įmonės į strateginius investuotojus greičiausiai nepretenduotų, bet savo finansiniais resursais galėtų plėtoti pagalbinę metropoliteno infrastruktūrą: depą, parkingus, o taip pat prie metro stočių esančią socialinę infrastruktūrą.

"Vilniaus metro" ženklo konkurso finišas

Varžybų nugalėtojai:

1 vieta2 vieta3 vieta
Anna Fiodorova Donatas Rukšėnas Augustas Didžgalvis

Pagaliau galutinai baigėsi "Vilniaus metro" ženklo konkursas, nustatyti bei apdovanoti laimėtojai, su jais sudarytos sutartys ženklo naudojimui.

Visas techninės komisijos aktas

Taigi kuri ženklas buvo laimėti? Ar yra kitas su atsakymo pranešimas?

tiesa sakant maciau ir geresniu

Abejoju ar reikia modernaus zenklo - paziurekit kitu miestu logotipus. Nesuprantu del ko cia pykti. Jeigu cia kritikuojat, tai kodel tada patys nesukuret?????????

lol. jūs gal juokaujat. idiotizmas. ritasi oi ritasi, kur pasaulis ritasi.

vieshasis interesas shioje vietoje patiria visishka kracha - toki projekta kaip metro identitetas reikia pradeti ne nuo logotipu konkursu, o nuo pachios idejos, kas yra "vilniaus metro" gyventojams, ka jis duoda ir ko nori ish taves. taip ishkyla uzhduotis, i kuria logotipo konkursas turi atsakyti. o chia matom keleta megejishku keverzoniu, kuriu rimta komisija net nesiimtu vertinti kaip variantu. nemachiau kitu variantu, pats konkurse nedalyvavau ir apie ji nezhinojau. panashi situacija atsitiko ir su flylal, nacionaliniu avialiniju logotipu, kur nugaletoja rinko bukagalviai vadybininkai be jokio estetinio intelekto.

echhh ziuri ir nesupranti kas atsitiko, ar diena sunki, ar akys pavargo, bet kuo ilgiau ziuri tuo tik labiau isitikini kad jokio idomaus stilizavimo, jokios asociacijos ka galetu suteik metro paslauga (greitis, verzlumas, talpumas.....) nesijaucia.
1 variantas nesuprantu nieko M trys uzapvalinimai ir nupjautos M nieko neprimina nei begiu nei trasu nei kazkoks stilius butu ir dar tie sparneliai virsuje :( ir kodel melyna autobusu spalva
cia pozemiai cia greitis!!!
2 variantas matau tik ideja kuria galima panaudot toliau dirbant i M ikista V
3 daug kur naudojamas dot- tasku principas

:]

siaubas

Ne dizainas, o nesamone. Kas isvis vertino ir rinko nugaletojus. Gal zmones is bezdoniu kaimo? Nera zodziu...

o ir is forumo tema dingo apie logotipo konkursa =]]

visu pirma, tikiuosi nieks neistrins mano komentaro!

Paziurekit i logo. taip, gal jie ir kuriami ne 5 metams, bet tokiu ""sovietiniu" logotipu net maskvoje nera!

visiskai juokios modernios gisleles ne nematyt. geda man toki butu naujuteliame metro vagone ar virs metro stoteles pamatyt. pfuj!

Kokia organizacija - toks ir ženklas.

Kaip tokiems „išprususiens grafinio dizaino specialistams“ (turiu onenį publikuotą straipsnį) ženklas tikrai prastas. Prieš kokius 15 metu jis gal ir butu normalus, bet dabar jis paprasciausiai grafiskai pasenęs.
Apie 3 vietos laimetojo kurinį išvis tyliu (labai įdomu koks šio ženklo minimalus dydis butu ir kaip tie mazi snargliukai atrodytu ploteriuotame variante.

Beja pasigendu argumentų, kuriuos žadejo išdėstyti organizatoriai. Ar čia eilinis orgaizatorių pažadas buvo?

Žodžiu ženką jau turit gal dar koki konkurselį organizuosit. Būtinai praneskit visuomenei tai puiki RSV prienone.

Labai keista kad dingo straipsnio dalis is Top 20, ten buvo parasyta kad bus atrinktas 10 berods ir poto 3 logotipai, kurie bus siunciami artemijui lebedevui, na tas siuntimas irgi salyginis,daug kam ne paslaptis kad artemijui lebedevui galima nusiusti darbus ir jo komanda islazdavoja tavo darba, for free. taciau kaip matau tikriausiai MENINE KOMISIJA, kurios nariai tikriausiai jau apdulkeje nuo savo paciu meno, tai ner ko tiketis kad isrinks kazka novtorisko. zinoma tai nebuvo pats blogiausias variantas, taciau tikrai ir ne pats geriausias. na bet vertinant kaip vyko konkursas, kuris vyko nelogiskai ilga laiko tarpa, buvo skirtos beviltiskai mazos sumos, neaiski komisiju sudetis, ir kam tos dvi komisijos, kokia logiika vadovaujasi ta texnine komisija, kazkokia direktoriu armija ,kuri tikriausiai ne neismano apie logotipo grafini dizaina ir panaudojima. Puslapis pats yra neaiskus, keiciami straipsniai, trinami komentarai, nera skaidrumo. tuolab kas per straipsniai kjad VSI vilniaus metro nuvyko i vokietija paziureti metro? tai gal po visa pasauli tegu vazineja paziureti metro ekskursiju? kada jus zeme marijos pradesit kasti? kiek galima matyti durnus uzrasus ant jusu psl. är zinote kad metro sumazins spustis"be abejo kad zinome. kodel apie metro beveik niekas nezino, priesingai negu zuoko iniciatyva organizuotam pigiasniam variantui - tramvajui, zinojo LAbai daug kas!!! Man dar uzteko kai pamaciau kad mero paskirtas metro reikalams atstovas yra vladimir AVIN , kuris tikrai neziba intelektu, o tik siuntineja jaunoms mergaitems, sabloniskus aka intelektualius laiskus per visokius pazintinius portalus. ka galima sakyti apie tokius atstovus, tokia kvaila veikla. nebus to metro, tik pinigus papplaus eilini karta. TYLIAI!

Izvelgiu didziule korupcija. Forumas, kaip jus galite pastebeti, ikeltas adresu bighead.lt. Adresu, kuri atskirai ivedus i narsyke atsidaro AUGUSTO DIDZGALVIO puslapis. Taip taip, to paties, kurio logotipas treciaja vieta uzeme.
Sazininguose konkursose nuo dalyvavimo nusalinami ne tik dirbantys prie ju, bet ir ju seimu nariai bei gimines, o cia organizatorius pats dalyvavo....

o tai jusu manymu,turejo buti kazkoks kosmonautiskai modernus zenklas??klasika yra klasika,zenklas renkamas juk ne 5 metams, o ilgesniam periodui.

Ziuri i zenklus,jie aisku ne meno kuriniai,bet bent jau suprantama,kad cia metro,o ne maxima

na jop orginalumo nuli o konkurso teiktu reikalavimo pradzioje tai sakyciau nelabai atitinka =] na nebent metro vizija ir misija :DDDD

labai nepatiko isrenkti vilniaus metro logotipai.Nezinau,kur ziuri komisija bet is pateiktu laureatu nera nieko gero.1 vieta adidas modernus logotipas 2 plita 3 su teo dizainu isveda is kantribes.Ar galim parinkt ka nors origenaliosnio???

jus pirma ta metro pastatykit, tada logotipus rinkit...kvailiai.

Sekite mus "Facebook"












Kodėl metro?

Ar žinote, kad...

...esamų elektros linijų trasas ir jų apsauginės zonos linijas, elektros kabelius nutiesti požemyje, o parduotą žemę galima užstatyti.

Draugai

Blog'ai