Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Lenkijos dienraštis "Gazeta Wyborcza" rašo apie vis brangstantį važiavimą šalies keliais:
"Už 61 kilometro atstumą nuo Katovicų iki Krokuvos jau dabar reikia sumokėti 16 zlotų (15 litų). Už 450 kilometrų kelio nuo Varšuvos iki vakarinės šalies sienos - 96 zlotus (92 litus), už kelio ruožą nuo Vroclavo iki Tatrų - 53 zlotus (50 litų). Važiuojant dar neužbaigtu greitkeliu, kuris sujungs Gdanską su Lodze (265 kilometrai) reikia atiduoti 60 zlotų (56 litus) ir t.t.
Turime 850 kilometrų greitkelių, o po dvejų metų jų bus dvigubai daugiau. "Kas iš tų naujų greitkelių, jei jie bus tušti", - sako premjero Ūkio patarėjų grupei priklausantis Adrianas Furgalskis.
Jau dabar privačių automobilių vairuotojai privalo mokėti už kelių ruožus, kuriuos už Europos Sąjungos paramos pinigus nutiesė privačios bendrovės. Kitos greitkelių dalys kol kas nemokamos. Tačiau netrukus ir jomis nebus galima važiuoti nesusimokėjus. Infrastruktūros ministerija pranešė, kad už važiavimą jomis reikės mokėti iš karto, kai tik jos bus atidarytos. Greičiausiai - 20 grašių už vieną kilometrą."
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną
nemanau, kad lietuvis vazinetu tuo mokamu keliu. nebent tikrai tas kelias gerokai sutaupytu laiko. Bet jei tik 15 ar 20 minuciu sutaupys tai tikrai nesamone vaziuoti mokamu keliu. Kaina irgi butu ne 1 litas, o koki 10 litu.
Mokami keliai yra turbut visuose europos salyse ir tai niekada nebuna vienintelis budas pasiekti viena ar kita taska. visuomet salia mokamo gero kelio buna koks tai ne toks geras ir tiesus bei zinoma nemokamas. visi kurie nenori moketi ir greitai bei patogiai vaziuoti bet kada gali pasirinkti ilgesni ir prastesni nemokama kelia. esme, kad mokestis yra ne uz kelia o uz sutaupyta laika. kodel gi ne?
Mhm, Lietuvos teritorija iš rytų į vakarus driekiasi 373 km, iš šiaurės į pietus - 276 km. Tai čia per visą Lietuvą. Tuo tarpu kokioj Vokietijoj tokie atstumai yra nuo vieno iki kito miesto. Normalu, kad jie moka už sutaupytą laiką. O už ką mes mokėtume? Už 5 sutaupytas minutes važiuojant nuo Vilniaus iki Kauno? Per maža šalis, kad mokamą greitkelį statyti tik dėl laiko taupymo.
Aš asmeniškai mokėčiau tik tuo atveju, jei mokamame greitkelyje būtų leidžiamas gerokai didesnis greitis. Vienintelis pliusas kurį galima įžvelgti