Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Girulių gyventojai, neapsikentę nuolatinio traukinių keliamo triukšmo skundais ir prašymais užvertė įvairias institucijas. Nors Klaipėdos m. visuomenės sveikatos centras po atliktų triukšmo matavimų konstatavo, kad traukinių keliamas garsas viršija įstatymuose reglamentuotas normas, giruliškiams iki šiol nepavyksta pasiekti, kad traukiniai keltų kuo mažesnį diskomfortą.
Plačiau skaitykite delfi.lt
"METRO SĄJŪDŽIO" komentaras:
Analogiškos problemos kamuoja ne tik giruliškius. Už pervažų panaikinimą ir garsą izoliuojančių atitvarų įrengimą kovoja taip pat Lentvario, Plungės, Mažeikių, Šiaulių, Amalių gyventojai. Augant ekonomikai, eismas geležinkeliais intensyvėja, didėja greičiai ir tai kelia vis didesnį pavojų gyventojams. Geležinkelių rekonstrukcijai ir ekologijai yra skirta virš milijardo litų ES paramos, tačiau šios lėšos nenaudojamos. Problemą išjudinti iš mirties taško gali tik savo pastangas suvieniję visų miestų geležinkelio sudaromus nepatogumus kenčiantys gyventojai.
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną
Na tai kas, kad tu pinigu yra ES. ES negali 100% finansuoti siu projektu, reikia ir savo prideti. Kadangi Lietuvos Gelezinkeliai yra AB tai reiskia, kad ir valstybe turi dali akciju, o is to iseina kad ir jai reikes prisideti, o valstybeje babkiu ner. NER BABKIU. ALIO
dėkui už nuomonę