Specialistų ir politikų balsas

Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus

Politikai teisę vadovauti []
visuomenei įgija piliečių pasitikėjimu, todėl nevalia ignoruoti visuomenėje užgimstančių idėjų – būtina ne tik jas išklausyti, bet ir pagal galimybes remti.

Ekonomistas
Gitanas Nausėda

Efektyvi susisiekimo []
infrastruktūra – svarbus ekonomikos faktorius. Kelionėje sugaištas laikas jokios vertės nesukuria. Kiekvienas papildomas kilometras, kiekviena sugaišta minutė – tai nuostoliai. VGTU mokslininkai suskaičiavo, kad automobilių spūstyse vilniečiai praranda milijardus, t. y. kelis kartus daugiau nei visas miesto biudžetas, skirtas miesto reikmėms tenkinti. Metropoliteno statyba ir jo veikla žymiai pagyvintų miesto ekonominį gyvenimą.

Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis

Negalima kalbėti []
apie miesto darnią plėtrą, nevystant susisiekimo infrastruktūros. Metropolitenas iš esmės sprendžia susisiekimo problemą, skatina miesto plėtrą ir didina šalia jo esančio nekilnojamojo turto vertę.

VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas

Apsisprendimas statyti []
metropoliteną VGTU būtų tam tikras iššūkis. Mes privalėtume ir galėtume tam tikslui ruošti nacionalinius kadrus. Kaimyninių šalių sostinės tokio tipo statinių įrengimo patirtį įgijo keliais dešimtmečiais anksčiau, todėl mūsų studentai papildomos patirties galėtų įgyti pagal studentų mainų programas.

Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas

Naujovių diegimas []
ūkinėje veikloje neapsieina be mokslininkų pagalbos. Realizuojant metropoliteno projektą, pasireikšti galėtų įvairių sričių Lietuvos mokslininkai.

Filosofas
Vytautas Rubavičius

Metro projektas sustiprina []
Vilniaus, kaip regioninio metropolio didmiesčio, įvaizdį ir kuria tokiam didmiesčiui bei jo žmonėms reikalingą aplinką. Jis pajėgus atlikti svarbią socialinę santalkos funkciją. Tai ne tik planas, bet ir Vilniaus miesto ateities vizija, kurios įgyvendinimas taps visų vilniečių reikalu.

Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis

Iki 2050 metų []
miesteliuose turėtų nelikti naftos produktais varomo transporto. Šiam tikslui numatoma skirti ES finansinę paramą, tačiau ji bus skirta tik tiems miestams, kurių valdžia ir visuomenė bus priėmę sprendimus ir paruošę reikalingą dokumentaciją.

Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis

Kaip socialdemokratas, []
metropoliteno idėjai pritariu dėl šios transporto rūšies populiarumo tarp įvairių socialinių grupių, o kaip medikas – dėl to, kad tai saugus, ekologiškas transportas, pasižymintis komfortiškomis laukimo ir važiavimo sąlygomis.

Seimo narys
Linas Balsys

Dirbdamas žurnalistu, []
domėjausi metropoliteno privalumais. Dabar, vadovaudamas Žaliųjų partijai, matau, kad metropolitenas žymiai pagerintų ekologinę Lietuvos sostinės padėtį, nes 80 proc. oro taršos ir triukšmo sudaro automobilių transportas. Metropolitenu paprastai naudojasi iki 50 proc. miesto gyventojų.

Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas

Tokio stambaus ir []
ilgalaikio projekto kaip metropolitenas įgyvendinimas suaktyvina ir bankų veiklą. Lietuvos bankai, žinoma, finansuos vietines statybines firmas, o stambias užsienio korporacijas finansuos stambūs Europos bankai, tokie, kaip Europos investicijų bankas. Šis bankas gali būti ir kaip investitorius.

Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas

LSA prezidiumas dar []
2008 metais deklaravo paramą metropoliteno idėjos realizavimui, nes tai žymiai pagyvintų šiuo tik pradedanti atsigauti statybos sektorių.

Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys

Lietuvos statybos []
inžinierių sąjunga yra aktyvi metro idėjos rėmėja. Mes dar 2007 m. detaliai išnagrinėjome metropoliteno ir tramvajaus planus ir jų įdiegimo galimybes. Atskleidėme tuos nepatogumus, kuriuos tramvajus sukeltų kelių eismo dalyviams ir išryškinome metropoliteno sistemos privalumus prieš tramvajų.

Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas

Vilniaus metro, o ypač []
jo pirmoji atkarpa Pilaitė–Centras galėtų iš esmės pagyvinti investicinę aplinką šalyje. Lietuvos įmonės į strateginius investuotojus greičiausiai nepretenduotų, bet savo finansiniais resursais galėtų plėtoti pagalbinę metropoliteno infrastruktūrą: depą, parkingus, o taip pat prie metro stočių esančią socialinę infrastruktūrą.

Verslo balsas
Temarūšiuoti ikonaAtsakymaiSukurtaPaskutinis atsakymas
2024-ais metais Vilniuje tikrai pradės važinėti metro traukiniai! (audio) 0 2 metai 2 savaitės
Justas
n/d
Ar atūžia nauja krizės banga? (audio, video) 0 1 metai 18 savaičių
Justas
n/d
Ar bent vienas mūsų politikas turi Lietuvos ateities planą? (audio, video) 0 1 metai 30 savaičių
Justas
n/d
Ar būsimoji ekonominė krizė nevirs krachu? (video) 0 43 savaitės 4 dienos
Justas
n/d
Ar dar galime racionaliau panaudoti ES paramą? (audio, video) 0 1 metai 34 savaitės
Justas
n/d
Ar ekonominė krizė supurtys mūsų saugumo pagrindus? (video) 0 40 savaičių 4 dienos
Justas
n/d
Ar ES žino kur eina? (video) 0 38 savaitės 4 dienos
Justas
n/d
Ar įgyvendiname konstitucinę piliečių teisę į darbą? (video) 0 25 savaitės 3 dienos
Justas
n/d
Ar išmokome gyventi Europos Sąjungoje? (audio) 0 1 metai 43 savaitės
Justas
n/d
Ar Lietuvą gali ištikti krachas? (video) 0 40 savaičių 5 dienos
Justas
n/d
Ar Lietuvoje yra vietos jaunimui? (audio, video) 0 1 metai 7 savaitės
Justas
n/d
Ar naujajame Vilniaus plane atsiras ir naujų idėjų? (audio, video) 0 1 metai 24 savaitės
Justas
n/d
Ar neprisišauksime krizės patys? (audio, video) 0 1 metai 22 savaitės
Justas
n/d
Ar pabėgėliai pastatys ant kojų Lietuvos ekonomiką? (audio, video) 0 1 metai 41 savaitė
Justas
n/d
Ar reikia Lietuvos sostinei metro? (video) 0 1 metai 18 savaičių
Justas
n/d
Ar spės šios kadencijos Seimas priimti Metropoliteno įstatymą? (audio, video) 0 1 metai 27 savaitės
Justas
n/d
Ar sugebėsime integruoti į miestą jo priemiesčius? (audio, video) 0 1 metai 12 savaičių
Justas
n/d
Ar sugebėsime pasiruošti 2020 metams? (video) 0 51 savaitė 6 dienos
Justas
n/d
Ar sveiki lietuviai sveikuose miestuose? (video) 0 48 savaitės 3 dienos
Justas
n/d
Ar turėtume susirūpinti didėjančiais atlyginimais? (audio, video) 0 1 metai 33 savaitės
Justas
n/d
Ar verslininkai kalti, kad lietuviai emigruoja? (audio, video) 0 1 metai 32 savaitės
Justas
n/d
Ar verta griauti miestų daugiabučių rajonus? (audio, video) 0 1 metai 12 savaičių
Justas
n/d
Ar verta mūsų verslui keltis į užsienį? (video) 0 25 savaitės 4 dienos
Justas
n/d
Ar Vilniaus augimas nekelia grėsmės likusiai Lietuvos daliai? (audio, video) 0 1 metai 31 savaitė
Justas
n/d
Ar Vilnius plečiasi ir auga darniai? (audio) 0 2 metai 3 dienos
Justas
n/d
Ar Vilnius – logiškas miestas? (audio, video) 0 1 metai 38 savaitės
Justas
n/d
Kada priimsime Metropoliteno įstatymą? (video) 0 1 metai 5 savaitės
Justas
n/d
Kaip dvimiesčio idėją paversti realybe? (audio, video) 0 1 metai 26 savaitės
Justas
n/d
Kaip gimsta Vilniaus bendrasis planas? (audio, video) 0 1 metai 25 savaitės
Justas
n/d
Kaip išgyvensime artėjančią krizę? (audio, video) 0 1 metai 25 savaitės
Justas
n/d
Kaip išlaisvinti lietuvių verslumą? (audio, video) 0 1 metai 20 savaičių
Justas
n/d
Kaip išmokti valdyti valstybę? (audio, video) 0 1 metai 20 savaičių
Justas
n/d
Kaip keisis Vilniaus viešasis transportas? (audio, video) 0 1 metai 10 savaičių
Justas
n/d
Kaip kuriame miesto viziją? (audio, video) 0 1 metai 21 savaitė
Justas
n/d
Kaip politikai planuoja šalies ateitį? (audio, video) 0 1 metai 10 savaičių
Justas
n/d
Kaip susisiekimas lemia ekonomikos plėtrą (video) 0 25 savaitės 5 dienos
Justas
n/d
Kaip sustiprinti Lietuvos ekonomiką? (audio, video) 0 1 metai 16 savaičių
Justas
n/d
Kaip tobulinti Vilniaus viešojo transporto sistemą? (video) 0 1 metai 1 savaitė
Justas
n/d
Ko valdžia nežino apie ekonomiką? (audio, video) 0 1 metai 20 savaičių
Justas
n/d
Kodėl Lietuvoje didėja socialinė atskirtis? (audio, video) 0 1 metai 36 savaitės
Justas
n/d
Kodėl mirė dvimiesčio idėja? (audio, video) 0 1 metai 26 savaitės
Justas
n/d
Kodėl žmonės bėga iš Lietuvos? (audio, video) 0 1 metai 37 savaitės
Justas
n/d
Kokia ateitis laukia Lietuvos bendruomenių? (audio, video) 0 1 metai 41 savaitė
Justas
n/d
Kokio metropoliteno reikia Vilniui? (video) 0 1 metai 1 savaitė
Justas
n/d
Kokių idėjų trūksta Vilniaus bendrajam planui? (audio, video) 0 1 metai 5 savaitės
Justas
n/d
Kokių reformų labiausiai reikia Lietuvai? (video) 0 1 metai 13 savaičių
Justas
n/d
Lietuvos susisiekimo sistema - du pasauliai (audio, video) 0 1 metai 40 savaičių
Justas
n/d
Rasa Budbergytė – reikia išlaisvinti verslą (video) 0 36 savaitės 6 valandos
Justas
n/d
Vilniaus bendrasis planas – evoliucija ar revoliucija? (audio, video) 0 1 metai 6 savaitės
Justas
n/d
„Verslo balsas“: Lietuva, „quo vadis?“ (audio, video) 0 1 metai 48 savaitės
Justas
n/d