Specialistų ir politikų balsas

Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus

Politikai teisę vadovauti []
visuomenei įgija piliečių pasitikėjimu, todėl nevalia ignoruoti visuomenėje užgimstančių idėjų – būtina ne tik jas išklausyti, bet ir pagal galimybes remti.

Ekonomistas
Gitanas Nausėda

Efektyvi susisiekimo []
infrastruktūra – svarbus ekonomikos faktorius. Kelionėje sugaištas laikas jokios vertės nesukuria. Kiekvienas papildomas kilometras, kiekviena sugaišta minutė – tai nuostoliai. VGTU mokslininkai suskaičiavo, kad automobilių spūstyse vilniečiai praranda milijardus, t. y. kelis kartus daugiau nei visas miesto biudžetas, skirtas miesto reikmėms tenkinti. Metropoliteno statyba ir jo veikla žymiai pagyvintų miesto ekonominį gyvenimą.

Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis

Negalima kalbėti []
apie miesto darnią plėtrą, nevystant susisiekimo infrastruktūros. Metropolitenas iš esmės sprendžia susisiekimo problemą, skatina miesto plėtrą ir didina šalia jo esančio nekilnojamojo turto vertę.

VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas

Apsisprendimas statyti []
metropoliteną VGTU būtų tam tikras iššūkis. Mes privalėtume ir galėtume tam tikslui ruošti nacionalinius kadrus. Kaimyninių šalių sostinės tokio tipo statinių įrengimo patirtį įgijo keliais dešimtmečiais anksčiau, todėl mūsų studentai papildomos patirties galėtų įgyti pagal studentų mainų programas.

Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas

Naujovių diegimas []
ūkinėje veikloje neapsieina be mokslininkų pagalbos. Realizuojant metropoliteno projektą, pasireikšti galėtų įvairių sričių Lietuvos mokslininkai.

Filosofas
Vytautas Rubavičius

Metro projektas sustiprina []
Vilniaus, kaip regioninio metropolio didmiesčio, įvaizdį ir kuria tokiam didmiesčiui bei jo žmonėms reikalingą aplinką. Jis pajėgus atlikti svarbią socialinę santalkos funkciją. Tai ne tik planas, bet ir Vilniaus miesto ateities vizija, kurios įgyvendinimas taps visų vilniečių reikalu.

Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis

Iki 2050 metų []
miesteliuose turėtų nelikti naftos produktais varomo transporto. Šiam tikslui numatoma skirti ES finansinę paramą, tačiau ji bus skirta tik tiems miestams, kurių valdžia ir visuomenė bus priėmę sprendimus ir paruošę reikalingą dokumentaciją.

Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis

Kaip socialdemokratas, []
metropoliteno idėjai pritariu dėl šios transporto rūšies populiarumo tarp įvairių socialinių grupių, o kaip medikas – dėl to, kad tai saugus, ekologiškas transportas, pasižymintis komfortiškomis laukimo ir važiavimo sąlygomis.

Seimo narys
Linas Balsys

Dirbdamas žurnalistu, []
domėjausi metropoliteno privalumais. Dabar, vadovaudamas Žaliųjų partijai, matau, kad metropolitenas žymiai pagerintų ekologinę Lietuvos sostinės padėtį, nes 80 proc. oro taršos ir triukšmo sudaro automobilių transportas. Metropolitenu paprastai naudojasi iki 50 proc. miesto gyventojų.

Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas

Tokio stambaus ir []
ilgalaikio projekto kaip metropolitenas įgyvendinimas suaktyvina ir bankų veiklą. Lietuvos bankai, žinoma, finansuos vietines statybines firmas, o stambias užsienio korporacijas finansuos stambūs Europos bankai, tokie, kaip Europos investicijų bankas. Šis bankas gali būti ir kaip investitorius.

Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas

LSA prezidiumas dar []
2008 metais deklaravo paramą metropoliteno idėjos realizavimui, nes tai žymiai pagyvintų šiuo tik pradedanti atsigauti statybos sektorių.

Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys

Lietuvos statybos []
inžinierių sąjunga yra aktyvi metro idėjos rėmėja. Mes dar 2007 m. detaliai išnagrinėjome metropoliteno ir tramvajaus planus ir jų įdiegimo galimybes. Atskleidėme tuos nepatogumus, kuriuos tramvajus sukeltų kelių eismo dalyviams ir išryškinome metropoliteno sistemos privalumus prieš tramvajų.

Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas

Vilniaus metro, o ypač []
jo pirmoji atkarpa Pilaitė–Centras galėtų iš esmės pagyvinti investicinę aplinką šalyje. Lietuvos įmonės į strateginius investuotojus greičiausiai nepretenduotų, bet savo finansiniais resursais galėtų plėtoti pagalbinę metropoliteno infrastruktūrą: depą, parkingus, o taip pat prie metro stočių esančią socialinę infrastruktūrą.

Verslo balsas
TemaAtsakymaiSukurtaPaskutinis atsakymasrūšiuoti ikona
Rasa Budbergytė – reikia išlaisvinti verslą (video) 0 1 savaitė 3 dienos
Justas
n/d
Ar ES žino kur eina? (video) 0 4 savaitės 20 valandų
Justas
n/d
Ar ekonominė krizė supurtys mūsų saugumo pagrindus? (video) 0 6 savaitės 18 valandų
Justas
n/d
Ar Lietuvą gali ištikti krachas? (video) 0 6 savaitės 1 diena
Justas
n/d
Ar būsimoji ekonominė krizė nevirs krachu? (video) 0 9 savaitės 18 valandų
Justas
n/d
Ar sveiki lietuviai sveikuose miestuose? (video) 0 13 savaičių 6 dienos
Justas
n/d
Ar sugebėsime pasiruošti 2020 metams? (video) 0 17 savaičių 2 dienos
Justas
n/d
Kokio metropoliteno reikia Vilniui? (video) 0 18 savaičių 6 dienos
Justas
n/d
Kaip tobulinti Vilniaus viešojo transporto sistemą? (video) 0 19 savaičių 20 valandų
Justas
n/d
Kada priimsime Metropoliteno įstatymą? (video) 0 22 savaitės 6 dienos
Justas
n/d
Kokių idėjų trūksta Vilniaus bendrajam planui? (audio, video) 0 23 savaitės 18 valandų
Justas
n/d
Vilniaus bendrasis planas – evoliucija ar revoliucija? (audio, video) 0 23 savaitės 6 dienos
Justas
n/d
Ar Lietuvoje yra vietos jaunimui? (audio, video) 0 24 savaitės 6 dienos
Justas
n/d
Kaip politikai planuoja šalies ateitį? (audio, video) 0 28 savaitės 16 valandų
Justas
n/d
Kaip keisis Vilniaus viešasis transportas? (audio, video) 0 28 savaitės 17 valandų
Justas
n/d
Ar sugebėsime integruoti į miestą jo priemiesčius? (audio, video) 0 29 savaitės 6 dienos
Justas
n/d
Ar verta griauti miestų daugiabučių rajonus? (audio, video) 0 30 savaičių 2 dienos
Justas
n/d
Kokių reformų labiausiai reikia Lietuvai? (video) 0 31 savaitė 2 dienos
Justas
n/d
Kaip sustiprinti Lietuvos ekonomiką? (audio, video) 0 33 savaitės 6 dienos
Justas
n/d
Ar atūžia nauja krizės banga? (audio, video) 0 36 savaitės 1 diena
Justas
n/d
Ar reikia Lietuvos sostinei metro? (video) 0 36 savaitės 3 dienos
Justas
n/d
Ko valdžia nežino apie ekonomiką? (audio, video) 0 38 savaitės 1 diena
Justas
n/d
Kaip išmokti valdyti valstybę? (audio, video) 0 38 savaitės 2 dienos
Justas
n/d
Kaip išlaisvinti lietuvių verslumą? (audio, video) 0 38 savaitės 3 dienos
Justas
n/d
Kaip kuriame miesto viziją? (audio, video) 0 39 savaitės 1 diena
Justas
n/d
Ar neprisišauksime krizės patys? (audio, video) 0 39 savaitės 6 dienos
Justas
n/d
Ar naujajame Vilniaus plane atsiras ir naujų idėjų? (audio, video) 0 42 savaitės 21 valanda
Justas
n/d
Kaip gimsta Vilniaus bendrasis planas? (audio, video) 0 42 savaitės 6 dienos
Justas
n/d
Kaip išgyvensime artėjančią krizę? (audio, video) 0 43 savaitės 1 diena
Justas
n/d
Kaip dvimiesčio idėją paversti realybe? (audio, video) 0 44 savaitės 1 diena
Justas
n/d
Kodėl mirė dvimiesčio idėja? (audio, video) 0 44 savaitės 1 diena
Justas
n/d
Ar spės šios kadencijos Seimas priimti Metropoliteno įstatymą? (audio, video) 0 45 savaitės 1 diena
Justas
n/d
Ar bent vienas mūsų politikas turi Lietuvos ateities planą? (audio, video) 0 48 savaitės 2 dienos
Justas
n/d
Ar Vilniaus augimas nekelia grėsmės likusiai Lietuvos daliai? (audio, video) 0 49 savaitės 1 diena
Justas
n/d
Ar verslininkai kalti, kad lietuviai emigruoja? (audio, video) 0 50 savaičių 2 dienos
Justas
n/d
Ar turėtume susirūpinti didėjančiais atlyginimais? (audio, video) 0 51 savaitė 2 dienos
Justas
n/d
Ar dar galime racionaliau panaudoti ES paramą? (audio, video) 0 1 metai 21 valanda
Justas
n/d
Kodėl Lietuvoje didėja socialinė atskirtis? (audio, video) 0 1 metai 1 savaitė
Justas
n/d
Kodėl žmonės bėga iš Lietuvos? (audio, video) 0 1 metai 2 savaitės
Justas
n/d
Ar Vilnius – logiškas miestas? (audio, video) 0 1 metai 3 savaitės
Justas
n/d
Lietuvos susisiekimo sistema - du pasauliai (audio, video) 0 1 metai 6 savaitės
Justas
n/d
Ar pabėgėliai pastatys ant kojų Lietuvos ekonomiką? (audio, video) 0 1 metai 6 savaitės
Justas
n/d
Kokia ateitis laukia Lietuvos bendruomenių? (audio, video) 0 1 metai 7 savaitės
Justas
n/d
Ar išmokome gyventi Europos Sąjungoje? (audio) 0 1 metai 8 savaitės
Justas
n/d
„Verslo balsas“: Lietuva, „quo vadis?“ (audio, video) 0 1 metai 13 savaičių
Justas
n/d
Ar Vilnius plečiasi ir auga darniai? (audio) 0 1 metai 18 savaičių
Justas
n/d
2024-ais metais Vilniuje tikrai pradės važinėti metro traukiniai! (audio) 0 1 metai 20 savaičių
Justas
n/d