Specialistų ir politikų balsas

Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus

Politikai teisę vadovauti []
visuomenei įgija piliečių pasitikėjimu, todėl nevalia ignoruoti visuomenėje užgimstančių idėjų – būtina ne tik jas išklausyti, bet ir pagal galimybes remti.

Ekonomistas
Gitanas Nausėda

Efektyvi susisiekimo []
infrastruktūra – svarbus ekonomikos faktorius. Kelionėje sugaištas laikas jokios vertės nesukuria. Kiekvienas papildomas kilometras, kiekviena sugaišta minutė – tai nuostoliai. VGTU mokslininkai suskaičiavo, kad automobilių spūstyse vilniečiai praranda milijardus, t. y. kelis kartus daugiau nei visas miesto biudžetas, skirtas miesto reikmėms tenkinti. Metropoliteno statyba ir jo veikla žymiai pagyvintų miesto ekonominį gyvenimą.

Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis

Negalima kalbėti []
apie miesto darnią plėtrą, nevystant susisiekimo infrastruktūros. Metropolitenas iš esmės sprendžia susisiekimo problemą, skatina miesto plėtrą ir didina šalia jo esančio nekilnojamojo turto vertę.

VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas

Apsisprendimas statyti []
metropoliteną VGTU būtų tam tikras iššūkis. Mes privalėtume ir galėtume tam tikslui ruošti nacionalinius kadrus. Kaimyninių šalių sostinės tokio tipo statinių įrengimo patirtį įgijo keliais dešimtmečiais anksčiau, todėl mūsų studentai papildomos patirties galėtų įgyti pagal studentų mainų programas.

Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas

Naujovių diegimas []
ūkinėje veikloje neapsieina be mokslininkų pagalbos. Realizuojant metropoliteno projektą, pasireikšti galėtų įvairių sričių Lietuvos mokslininkai.

Filosofas
Vytautas Rubavičius

Metro projektas sustiprina []
Vilniaus, kaip regioninio metropolio didmiesčio, įvaizdį ir kuria tokiam didmiesčiui bei jo žmonėms reikalingą aplinką. Jis pajėgus atlikti svarbią socialinę santalkos funkciją. Tai ne tik planas, bet ir Vilniaus miesto ateities vizija, kurios įgyvendinimas taps visų vilniečių reikalu.

Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis

Iki 2050 metų []
miesteliuose turėtų nelikti naftos produktais varomo transporto. Šiam tikslui numatoma skirti ES finansinę paramą, tačiau ji bus skirta tik tiems miestams, kurių valdžia ir visuomenė bus priėmę sprendimus ir paruošę reikalingą dokumentaciją.

Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis

Kaip socialdemokratas, []
metropoliteno idėjai pritariu dėl šios transporto rūšies populiarumo tarp įvairių socialinių grupių, o kaip medikas – dėl to, kad tai saugus, ekologiškas transportas, pasižymintis komfortiškomis laukimo ir važiavimo sąlygomis.

Seimo narys
Linas Balsys

Dirbdamas žurnalistu, []
domėjausi metropoliteno privalumais. Dabar, vadovaudamas Žaliųjų partijai, matau, kad metropolitenas žymiai pagerintų ekologinę Lietuvos sostinės padėtį, nes 80 proc. oro taršos ir triukšmo sudaro automobilių transportas. Metropolitenu paprastai naudojasi iki 50 proc. miesto gyventojų.

Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas

Tokio stambaus ir []
ilgalaikio projekto kaip metropolitenas įgyvendinimas suaktyvina ir bankų veiklą. Lietuvos bankai, žinoma, finansuos vietines statybines firmas, o stambias užsienio korporacijas finansuos stambūs Europos bankai, tokie, kaip Europos investicijų bankas. Šis bankas gali būti ir kaip investitorius.

Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas

LSA prezidiumas dar []
2008 metais deklaravo paramą metropoliteno idėjos realizavimui, nes tai žymiai pagyvintų šiuo tik pradedanti atsigauti statybos sektorių.

Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys

Lietuvos statybos []
inžinierių sąjunga yra aktyvi metro idėjos rėmėja. Mes dar 2007 m. detaliai išnagrinėjome metropoliteno ir tramvajaus planus ir jų įdiegimo galimybes. Atskleidėme tuos nepatogumus, kuriuos tramvajus sukeltų kelių eismo dalyviams ir išryškinome metropoliteno sistemos privalumus prieš tramvajų.

Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas

Vilniaus metro, o ypač []
jo pirmoji atkarpa Pilaitė–Centras galėtų iš esmės pagyvinti investicinę aplinką šalyje. Lietuvos įmonės į strateginius investuotojus greičiausiai nepretenduotų, bet savo finansiniais resursais galėtų plėtoti pagalbinę metropoliteno infrastruktūrą: depą, parkingus, o taip pat prie metro stočių esančią socialinę infrastruktūrą.

Straipsniai
TemaAtsakymaiSukurtaPaskutinis atsakymasrūšiuoti ikona
Alfonsas Puzas: Apie stotį 0 4 savaitės 4 dienos
Justas
n/d
Piliečiai siūlo būdus emigracijai mažinti 3 31 savaitė 1 diena
Justas
29 savaitės 4 dienos
Svečias
Arūnas Spraunius. Neturime leisti, kad Vilnius taptų paskutine Europos sostine be metro 0 39 savaitės 3 dienos
Justas
n/d
Leonas Jurša. Kopenhaga: susisiekimas kaip laimingo gyvenimo reikalas 0 39 savaitės 3 dienos
Justas
n/d
Spūstims reikia radikalių sprendimų 0 1 metai 7 savaitės
Justas
n/d
Vilniaus meras: kuriamas vaistas spūstims mažinti 0 1 metai 38 savaitės
Justas
n/d
J. Zykus: Gaila laiko, sveikatos ir pinigų? Išeitis – metro 0 1 metai 41 savaitė
Justas
n/d
Buvę Vilniaus vadovai – pokalbyje už apskrito stalo 0 2 metai 7 savaitės
Justas
n/d
Kodėl taip lėtai įgyvendinama metro idėja? Arba Kuo Vilniaus metro panašus į Lietuvos valstietį 1 2 metai 9 savaitės
Justas
2 metai 9 savaitės
Svečias
Po 7 metų bus per vėlu: pokyčiai, kurių reikia Vilniui 0 2 metai 9 savaitės
Justas
n/d
Vilniaus vadovas sovietmečiu A. Vileikis: miestas užaugo, o susisiekimo problemos – tos pačios 0 2 metai 12 savaičių
Justas
n/d
Geri orai priminė tunelio į Kuršių neriją idėją 0 2 metai 14 savaičių
Justas
n/d
Išsiskyrė nuomonės, kur turėtų eiti „Rail Baltica“ Vilniaus atšaka 0 2 metai 16 savaičių
Justas
n/d
Į Kuršių neriją - tuneliu? 0 2 metai 19 savaičių
Justas
n/d
Sostinės meras: viešojo transporto sistemai gerinti būtini operatyvūs sprendimai 0 2 metai 21 savaitė
Justas
n/d
Vilniaus metro paslaptis: šalininkai kalbesni nei oponentai 0 2 metai 21 savaitė
Justas
n/d
Vilniaus bėginio transporto sistemų kūrimo istorijos apžvalga 0 2 metai 24 savaitės
Justas
n/d
Lietuviai pirks butus šalia tiesiamos metro linijos 0 2 metai 29 savaitės
Justas
n/d
Ar žengs nauja Vilniaus valdžia žingsnį metropoliteno link? 0 2 metai 30 savaičių
Justas
n/d
Zuokas ir Zykus - broliai dvyniai? 0 2 metai 34 savaitės
Justas
n/d
Gerai, kai visiems gerai 0 2 metai 45 savaitės
Justas
n/d
Vaikaičiams anksti panikuoti – metro idėja juda pirmyn. Kolūkiečiai, sunerimkite 0 3 metai 2 savaitės
Justas
n/d
Tuneliu į Neringą 0 3 metai 4 savaitės
Justas
n/d
Ar užteks ryžto siekti politinio apsisprendimo 0 3 metai 11 savaičių
Justas
n/d
Vytautas Rubavičius. Metropolitenas – svarbus urbanistinės plėtros projektas 1 3 metai 15 savaičių
Justas
3 metai 15 savaičių
Svečias
Inžinerinės geologijos reikšmė ir jos perspektyvos 0 3 metai 21 savaitė
Justas
n/d
Žada komfortą investuotojams 0 3 metai 38 savaitės
Justas
n/d
Nauja visuomenės santykių forma 0 4 metai 21 savaitė
Justas
n/d
„Citybanan“ – sudėtingas geležinkelio projektas Švedijoje 0 6 metai 28 savaitės
Justas
n/d
Ar bus Vilniuje metro? 14 10 metų 40 savaičių
Justas
10 metų 12 savaičių
vvv (nepatvirtinta)

Sekite mus "Facebook"












Kodėl metro?

Ar žinote, kad...

...metro konstrukcijų eksploatacijos laikas ilgesnis, nes aplinka neardo konstrukcijų, atmosferos poveikis yra minimalus.

Draugai

Blog'ai