Specialistų ir politikų balsas

Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus

Politikai teisę vadovauti []
visuomenei įgija piliečių pasitikėjimu, todėl nevalia ignoruoti visuomenėje užgimstančių idėjų – būtina ne tik jas išklausyti, bet ir pagal galimybes remti.

Ekonomistas
Gitanas Nausėda

Efektyvi susisiekimo []
infrastruktūra – svarbus ekonomikos faktorius. Kelionėje sugaištas laikas jokios vertės nesukuria. Kiekvienas papildomas kilometras, kiekviena sugaišta minutė – tai nuostoliai. VGTU mokslininkai suskaičiavo, kad automobilių spūstyse vilniečiai praranda milijardus, t. y. kelis kartus daugiau nei visas miesto biudžetas, skirtas miesto reikmėms tenkinti. Metropoliteno statyba ir jo veikla žymiai pagyvintų miesto ekonominį gyvenimą.

Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis

Negalima kalbėti []
apie miesto darnią plėtrą, nevystant susisiekimo infrastruktūros. Metropolitenas iš esmės sprendžia susisiekimo problemą, skatina miesto plėtrą ir didina šalia jo esančio nekilnojamojo turto vertę.

VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas

Apsisprendimas statyti []
metropoliteną VGTU būtų tam tikras iššūkis. Mes privalėtume ir galėtume tam tikslui ruošti nacionalinius kadrus. Kaimyninių šalių sostinės tokio tipo statinių įrengimo patirtį įgijo keliais dešimtmečiais anksčiau, todėl mūsų studentai papildomos patirties galėtų įgyti pagal studentų mainų programas.

Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas

Naujovių diegimas []
ūkinėje veikloje neapsieina be mokslininkų pagalbos. Realizuojant metropoliteno projektą, pasireikšti galėtų įvairių sričių Lietuvos mokslininkai.

Filosofas
Vytautas Rubavičius

Metro projektas sustiprina []
Vilniaus, kaip regioninio metropolio didmiesčio, įvaizdį ir kuria tokiam didmiesčiui bei jo žmonėms reikalingą aplinką. Jis pajėgus atlikti svarbią socialinę santalkos funkciją. Tai ne tik planas, bet ir Vilniaus miesto ateities vizija, kurios įgyvendinimas taps visų vilniečių reikalu.

Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis

Iki 2050 metų []
miesteliuose turėtų nelikti naftos produktais varomo transporto. Šiam tikslui numatoma skirti ES finansinę paramą, tačiau ji bus skirta tik tiems miestams, kurių valdžia ir visuomenė bus priėmę sprendimus ir paruošę reikalingą dokumentaciją.

Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis

Kaip socialdemokratas, []
metropoliteno idėjai pritariu dėl šios transporto rūšies populiarumo tarp įvairių socialinių grupių, o kaip medikas – dėl to, kad tai saugus, ekologiškas transportas, pasižymintis komfortiškomis laukimo ir važiavimo sąlygomis.

Seimo narys
Linas Balsys

Dirbdamas žurnalistu, []
domėjausi metropoliteno privalumais. Dabar, vadovaudamas Žaliųjų partijai, matau, kad metropolitenas žymiai pagerintų ekologinę Lietuvos sostinės padėtį, nes 80 proc. oro taršos ir triukšmo sudaro automobilių transportas. Metropolitenu paprastai naudojasi iki 50 proc. miesto gyventojų.

Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas

Tokio stambaus ir []
ilgalaikio projekto kaip metropolitenas įgyvendinimas suaktyvina ir bankų veiklą. Lietuvos bankai, žinoma, finansuos vietines statybines firmas, o stambias užsienio korporacijas finansuos stambūs Europos bankai, tokie, kaip Europos investicijų bankas. Šis bankas gali būti ir kaip investitorius.

Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas

LSA prezidiumas dar []
2008 metais deklaravo paramą metropoliteno idėjos realizavimui, nes tai žymiai pagyvintų šiuo tik pradedanti atsigauti statybos sektorių.

Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys

Lietuvos statybos []
inžinierių sąjunga yra aktyvi metro idėjos rėmėja. Mes dar 2007 m. detaliai išnagrinėjome metropoliteno ir tramvajaus planus ir jų įdiegimo galimybes. Atskleidėme tuos nepatogumus, kuriuos tramvajus sukeltų kelių eismo dalyviams ir išryškinome metropoliteno sistemos privalumus prieš tramvajų.

Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas

Vilniaus metro, o ypač []
jo pirmoji atkarpa Pilaitė–Centras galėtų iš esmės pagyvinti investicinę aplinką šalyje. Lietuvos įmonės į strateginius investuotojus greičiausiai nepretenduotų, bet savo finansiniais resursais galėtų plėtoti pagalbinę metropoliteno infrastruktūrą: depą, parkingus, o taip pat prie metro stočių esančią socialinę infrastruktūrą.

Straipsniai
TemaAtsakymaiSukurtaPaskutinis atsakymasrūšiuoti ikona
Leonas Jurša. Kopenhaga: susisiekimas kaip laimingo gyvenimo reikalas 1 8 savaitės 6 dienos
Justas
21 minutė 21 sek
Svečias
Piliečiai siūlo būdus emigracijai mažinti 2 4 dienos 20 valandų
Justas
4 dienos 35 minutės
Svečias
Arūnas Spraunius. Neturime leisti, kad Vilnius taptų paskutine Europos sostine be metro 0 8 savaitės 6 dienos
Justas
n/d
Spūstims reikia radikalių sprendimų 0 29 savaitės 3 dienos
Justas
n/d
Vilniaus meras: kuriamas vaistas spūstims mažinti 0 1 metai 7 savaitės
Justas
n/d
J. Zykus: Gaila laiko, sveikatos ir pinigų? Išeitis – metro 0 1 metai 10 savaičių
Justas
n/d
Buvę Vilniaus vadovai – pokalbyje už apskrito stalo 0 1 metai 29 savaitės
Justas
n/d
Kodėl taip lėtai įgyvendinama metro idėja? Arba Kuo Vilniaus metro panašus į Lietuvos valstietį 1 1 metai 31 savaitė
Justas
1 metai 30 savaičių
Svečias
Po 7 metų bus per vėlu: pokyčiai, kurių reikia Vilniui 0 1 metai 31 savaitė
Justas
n/d
Vilniaus vadovas sovietmečiu A. Vileikis: miestas užaugo, o susisiekimo problemos – tos pačios 0 1 metai 33 savaitės
Justas
n/d
Geri orai priminė tunelio į Kuršių neriją idėją 0 1 metai 35 savaitės
Justas
n/d
Išsiskyrė nuomonės, kur turėtų eiti „Rail Baltica“ Vilniaus atšaka 0 1 metai 37 savaitės
Justas
n/d
Į Kuršių neriją - tuneliu? 0 1 metai 40 savaičių
Justas
n/d
Sostinės meras: viešojo transporto sistemai gerinti būtini operatyvūs sprendimai 0 1 metai 42 savaitės
Justas
n/d
Vilniaus metro paslaptis: šalininkai kalbesni nei oponentai 0 1 metai 43 savaitės
Justas
n/d
Vilniaus bėginio transporto sistemų kūrimo istorijos apžvalga 0 1 metai 46 savaitės
Justas
n/d
Lietuviai pirks butus šalia tiesiamos metro linijos 0 1 metai 51 savaitė
Justas
n/d
Ar žengs nauja Vilniaus valdžia žingsnį metropoliteno link? 0 2 metai 3 dienos
Justas
n/d
Zuokas ir Zykus - broliai dvyniai? 0 2 metai 3 savaitės
Justas
n/d
Gerai, kai visiems gerai 0 2 metai 14 savaičių
Justas
n/d
Vaikaičiams anksti panikuoti – metro idėja juda pirmyn. Kolūkiečiai, sunerimkite 0 2 metai 24 savaitės
Justas
n/d
Tuneliu į Neringą 0 2 metai 26 savaitės
Justas
n/d
Ar užteks ryžto siekti politinio apsisprendimo 0 2 metai 33 savaitės
Justas
n/d
Vytautas Rubavičius. Metropolitenas – svarbus urbanistinės plėtros projektas 1 2 metai 37 savaitės
Justas
2 metai 37 savaitės
Svečias
Inžinerinės geologijos reikšmė ir jos perspektyvos 0 2 metai 42 savaitės
Justas
n/d
Žada komfortą investuotojams 0 3 metai 7 savaitės
Justas
n/d
Nauja visuomenės santykių forma 0 3 metai 43 savaitės
Justas
n/d
„Citybanan“ – sudėtingas geležinkelio projektas Švedijoje 0 5 metai 50 savaičių
Justas
n/d
Ar bus Vilniuje metro? 14 10 metų 9 savaitės
Justas
9 metai 33 savaitės
vvv (nepatvirtinta)

Sekite mus "Facebook"












Kodėl metro?

Ar žinote, kad...

...metro trasas galima kloti statmenai antžeminio transporto trasų arba laisvai pasirinkta kryptimi tai sutrumpina kelionės laiką.

Draugai

Blog'ai