Baltarusijos geležinkelių elektrifikacija įgauna pagreitį

„Baltarusijos geležinkeliai“ deda pastangas, kad užbaigtų Minsko – Gomelio geležinkelio linijos ruožo tarp Asipovičiaus, Babruisko, ir Žlobino elektrifikaciją iki šių metų gruodžio. Bendras ruožo ilgis siekia 107 km.

Kitąmet „Baltarusijos geležinkeliai“ elektrifikuos Žlobino – Gomelio (86 km) bei Žlobino – Kalinkavičų ruožą (101 km), taip pratęsiant kontaktinį tinklą arčiau Ukrainos ir Rusijos sienų šalies pietryčiuose.

Įmonės tikslas sumažinti eksploatacines šių linijų išlaidas 26 proc., o vidutinį greitį padidinti 25 proc.

Bendrai „Baltarusijos geležinkeliai“, vykdydami 2011–2015 m. elektrifikacijos programą, elektrifikuos 387 kilometrus geležinkelio. Kol kas iš 5 537 km Baltarusijoje nutiestų geležinkelio linijų, elektrifikuota 878 km (palyginimui, Lietuvoje iš 1997 km elektrifikuota 122 km). Įgyvendinant programą bus elektrifikuotas ir ruožas nuo Molodečno iki Lietuvos sienos. Lietuvos geležinkeliai savo ruožtu elektrifikuos ruožą nuo Naujosios Vilnios iki Baltarusijos sienos.

Tikimasi, kad dviaukščiai elektriniai traukiniai tarp Vilniaus ir Minsko galėtų kursuoti jau nuo 2015 m. Tai leistų kelionės laiką tarp dviejų sostinių sutrumpinti nuo 3 iki 2 val. Kuomet bus baigti darbai Naujosios Vilnios ir Molodečno geležinkelio ruože, elektrifikuota taps visa linija tarp Kauno ir Minsko, nes nuo Naujosios Vilnios iki Kauno ruožas elektrifikuotas dar sovietmečiu ir sėkmingai eksploatuojamas.

Sekite mus "Facebook"