Latvijoje sudaryta brangiausia sutartis šalies istorijoje keleivinių traukinių įsigijimui ir priežiūrai

Latvijos keleiviniai geležinkeliai (Pasažieru Vilciens) užsisakė 34 elektrinius (EMU) ir 7 dyzelinius (DEMU) traukinius iš ispanų riedmenų gamintojo CAF.

Balandžio antrą dieną sudaryto kontrakto traukiniams įsigyti vertė 144 mln. latų (711,4 mln. litų), tačiau taip pat buvo sutarta dėl traukinių priežiūros 30 metų laikotarpiui, todėl bendra sutarties vertė siekia 400 mln. eurų (1,381 mlrd. litų). Pasak CAF atstovų, tai didžiausias ir brangiausias geležinkelių kontraktas kada nors pasirašytas Latvijoje.

Traukiniai bus gaminti ant CAF „Civity“ platformos. Vieną tokį 1520 milimetrų vėžės pločio traukinį sudarys du motoriniai vagonai ir vienas jungiamasis. Traukinio ilgis sieks 59,2 metrus. Keleivių patogumui praėjimai tarp vagonų pilnai atviri.

Elektriniai traukiniai pritaikyti maitinti pagal Latvijos kontaktinio tinklo nuolatinę įtampą, kuri siekia 3 kilovoltus. Tokiame traukinyje sėdint galės keliauti 270 keleivių ir dar 190 keleivių stovint. Dyzelinis traukinys talpins 300 sėdinčių ir 150 stovinčių keleivių. Abiejų rūšių traukinių maksimalus greitis bus 140 kilometrų per valandą.

Riedmenys į Latviją bus pristatomi nuo 2014 metų vidurio iki 2015 metų pabaigos. CAF teigimu, dalis gamybos darbų bus patikėta Rygoje įsikūrusiam vietos riedmenų gamintojui RVR. Taip pat bus ir daugiau vietinių investicijų, susijusių su riedmenų techninės priežiūros įrengimų montavimu ir atnaujinimu.

Sekite mus "Facebook"