Reply to comment

Galima tik pasidžiaugti, kad Seimas ryžtasi atverti duris metropoliteno koncesijos įstatymui, kuris savo ruožtu atvertų kelią užsienio investicijoms į Lietuvą. Juk šis projektas būtų įgyvendinamas ne šalies biudžeto lėšomis, o išimtinai užsienio investitoriaus lėšomis. Tačiau tam, kad jis ateitų į Lietuvą, pirmiausia būtinas politinis apsisprendimas.

Skeptikams galime priminti, kad metropolitenas yra labai žemiška, šiuolaikiška, patogi ir visame pasaulyje veikianti, o daugelyje miestų esanti net viešojo transporto stuburu, transporto sistema.

Abejojantiems dėl keleivių srautų ir dar vis neatsikračiusiems mito, kad norint mieste turėti metro, būtinas milijonas gyventojų, galime pateikti keletą pavyzdžių iš kaimyninių šalių:

  • Helsinkis, būdamas Kauno dydžio, dar 1955 metais pasistatė metro.

  • Renas – Klaipėdos dydžio, 2005 metais pasistatė metro ir toliau plečia metro tinklą.

  • Lozana – Panevėžio dydžio miestas, 2008 m. atidaręs antrą metro sistemos liniją.

  • Stockholmas, būdamas Vilniaus dydžio, jau 1933 metais važinėjo metro.

Daugiau skaitykite: Metro idėja stumsis kelią ir Seime

Reply

  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.

More information about formatting options

CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Sekite mus "Facebook"