Reply to comment

Prancūzijos transporto valdyba (STIF) patvirtino Paryžiaus transporto valdybos (RATP) paraišką automatizuoti 4-ąją sostinės metropoliteno liniją. Sprendimą paskatino sėkminga patirtis automatizuojant 1-ąja sistemos liniją, kuri eksploatuojama nuo 2012-ųjų gruodžio.

STIF davė leidimą pradėti pirmines technines projekto studijas. Viso projekto įgyvendinimas turėtų atsieiti apie 256 mln. eurų, iš kurių 100 mln. eurų skirs STIF.

RATP savo pranešime pažymėjo, jog 1-osios linijos automatizavimas leido sumažinti intervalą tarp traukinių piko valandomis, padidino paslaugų teikimo patikimumą bei leido lanksčiau ir greičiau atlikti eismo organizavimo pokyčius. Pasak STIF, 2013 m. pradžioje piko metu nevėlavo 98,7 proc. 1-ąją liniją aptarnaujančių traukinių. Šis rodiklis yra 2,6 proc. didesnis už viso tinklo vidurkį (95,8 proc.).

4-ąja Paryžiaus metro linija pervežama 740 tūkst. keleivių per dieną. Daugiau keleivių pervežama tik 1-ąja linija. Šiuo metu trasos ilgis siekia 12,1 km, tačiau iki 2019 m. planuojama nutiesti naują 1,7 km ilgio ruožą į Bagneux.

Reply

  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.

More information about formatting options

CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Sekite mus "Facebook"