Reply to comment

2010 m. vasara traukiniu Vilnius–Minskas buvo pervežta 21,5 tūkst. keleivių, o per šią vasarą šis skaičius išaugo kone dvigubai – iki 40,9 tūkst.

Keleiviai mieliau renkasi traukinį, nes nuo birželio 1 d. kelionės laikas tarp Vilniaus ir Minsko buvo sutrumpintas nuo 3 val. 51 min. iki 3 val. Toks rezultatas pasiektas dėka glaudaus Lietuvos ir Baltarusijos geležinkelių bendradarbiavimo.

Ateityje kelionės laikas turėtų sutrumpėti dar labiau. Abi šalys derina veiksmus organizaciniams ir techniniams klausimas išspręsti. Greitu metu suplanuota elektrifikuoti geležinkelio ruožą tarp Naujosios Vilnios ir Molodečno. Projektas ruožui elektrifikuoti ruošiamas jau kurį laiką.

Tikimasi, kad dviaukščiai elektriniai traukiniai tarp Vilniaus ir Minsko galėtų kursuoti jau nuo 2015 m. Tai leistų kelionės laiką tarp dviejų sostinių sutrumpinti iki 2 val. Kuomet bus baigti darbai Naujosios Vilnios ir Molodečno geležinkelio ruože, elektrifikuota taps visa linija tarp Kauno ir Minsko, nes nuo Naujosios Vilnios iki Kauno ruožas elektrifikuotas dar sovietmečiu ir sėkmingai eksploatuojamas.

Reply

  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.

More information about formatting options

CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Sekite mus "Facebook"