Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Nuo sausio pradžios Vilniaus viešajame transporte pradėjo veikti vienkartinių elektroninių bilietų sistema. Naujosios tvarkos įdiegimo darbai vykdomi keliais etapais, o popierinių vienkartinių visuomeninio transporto bilietų ketinama atsisakyti jau šių metų pabaigoje.
Įdiegus naująją sistemą, miesto visuomeniniu transportu besinaudojantys sostinės gyventojai ir svečiai turi galimybę e. bilieto korteles papildyti ir vienkartiniais kelionės bilietais.
„Nauja tvarka skirta gyventojų patogumui – tikimės, kad vilniečiams bus lengviau ir pigiau naudotis miesto transportu. Tokios sistemos sėkmingai veikia daugelyje Europos miestų. Išanalizavę jų patirtį, stengiamės ir mūsų mieste sukurti į vartotoją orientuotą vienkartinių e. bilietų sistemą“, – spaudos konferencijoje sakė mero pavaduotojas Romas Adomavičius.
Pasak R. Adomavičiaus, ši sistema suteiks galimybę sumažinti bilietų platinimo kaštus, be to, – tiksliau atsiskaityti su vežėjais pagal realiai pervežtų žmonių skaičių. Keleiviai, norintys važiuoti nedidelius atstumus, už bilietus mokės pigiau, nes e. sistema suteiks galimybę pirkti dienos, savaitės ir kitos trukmės bilietus. Be to, e. bilietas saugesnis, nes jį praradus, bus perkeliamas likutis į naują bilietą, taip pat svarstoma galimybė atsiskaityti ta pačia bilieto kortele už kitas paslaugas, pavyzdžiui, už automobilių stovėjimą.
Sistemos įdiegimą Savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ vykdo trimis etapais: šiuo metu pritaiko sistemą maksimaliam gyventojų patogumui, antrame etape plės kortelės pasipildymo galimybes – didins mieste kortelės papildymo taškų skaičių, taip pat numatyta paslauga pasipildyti kortelę internetu. Trečiojo etapo metu gyventojai bus skatinami rinktis vienkartinius e. bilietus – praktiškesnius žmogui ir „draugiškesnius“ gamtai. Tačiau, pasak įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktoriaus Ginto Bliuvo, popieriniai vienkartiniai bilietėliai niekur nedings – juos ir toliau visuomeninio transporto priemonėse pas vairuotojus galės įsigyti „konservatyvesni“ keleiviai ar miesto svečiai.
Vienkartinio e. bilieto sistemą pristačiusių vadovų teigimu, naudotis šiuo bilietu yra paprasta ir pagyvenusiam, ir jaunam keleiviui – įlipus į transporto priemonę, reikia priglausti e. bilieto kortelę prie komposterio ir sulaukti signalo, pranešančio apie sėkmingai nuskaitytą bilietą ir apmokėtą kelionę. Pakartotinai priglaudęs kortelę keleivis galės pasitikrinti elektroninių bilietų, esančių kortelėje, likutį.
Kol kas pasipildyti korteles vienkartiniais e. bilietais galima SĮ „Susisiekimo paslaugos“ informaciniuose centruose, esančiuose prie Vilniaus geležinkelio stoties, V. Kudirkos aikštėje (Gedimino pr. 9a) ir įmonės būstinėje, Žolyno g. 15. Artimiausiu metu kortelės papildymo vietų mieste daugės.
Vienkartinius bilietus bus galima įkelti į bet kurią šiuo metu apyvartoje esančią e. bilieto kortelę. Bilietų įsigijimo tvarka nesikeičia – pateikus elektroninio bilieto kortelę, reikės nurodyti perkamų vienkartinių bilietų rūšį ir kiekį.
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną