Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Buldozeriu stumiama Vilniaus metro idėja užkrėtė pusę Seimo - čia įsteigtas metro gerbėjų klubas. Tiesa, kai kurie seimūnai patys neprisimena, kaip prie jo prisidėjo. Iš kur tokiai svajonei paimti milijardus litų, išrinktiesiems nerūpi, jie tik dievagojasi jokios paramos už entuziazmą kol kas iš nieko negavę.
Vos peržengęs Vilniaus vadovo kabineto slenkstį, Artūras Zuokas įsakė pastatyti pirmąją metro stotelę. Įsteigta net viešoji įstaiga „Vilniaus metro". Pasirodo, tai buvo tik pradžia - vos prieš porą mėnesių Seime įsisteigė metro gerbėjų klubas, kuriam jau priklauso beveik pusė parlamento - 60 seimūnų. Nors, pavyzdžiui, Dzūkijos bičiulių parlamentinė grupė teturi 21, Maldos parlamentinė grupė, kaip ir grupė „Už žmogaus orumą", - tik po 24, o grupė„Už piliečių talką kuriant Lietuvą be korupcijos" - vos 8 narius. Net gausiausia iki šiol laikyta grupė „Už demokratišką Baltarusiją" turi mažiau -42 narius.
Tiesa, vadinamoji„metro idėjos paramos" grupė iškart apaugo legendomis. Mat nemažai susidomėjusiųjų - net ne vilniečiai, kiti tvirtina neprisimenantys, kaip dėjo parašą. Grupės iniciatorius Paulius Saudargas sakė nesąs ekonomistas, todėl jam visiškai nesvarbu, kiek metro kainuos ar tai, kad Vilnius tam - per mažas. Svarbu, kad vilniečiams bus geriau.
„Kiek kainuos? Na, skaičių nepasakysiu. Matyt, keletą milijardų kainuos. Pats neskaičiuoju", - paaiškino P.Saudargas.
Paklaustas, gal kas nors pažadėjo nemokamą bilietėlį visam gyvenimui ar grąžos palaiminus projektą, P.Saudargas net pašiurpo.
„Klausimas juokingas. Nes net nėra konkrečių planų, kas statys, nėra pinigų. Čia tik dėmesio rodymo grupė. Manau, ne tas čia variantas. Tos grąžos, suprantate, man nereikia", - garantavo seimūnas.
Seimūnas Egidijus Vareikis vidutiniškai pusę viso laiko praleidžia užsienyje. Mat yra entuziastingiausias komandiruočių ir kelionių mėgėjas Seime. Tačiau jam metro - taip pat labai aktualus.
„Projektas atrodo įdomus. O kas jums sakė, kad didžiąją laiko dalį praleidžiu ne Lietuvoje? Mažiau nei pusę. Taip, metro kainuos kelis milijardus. Bet jei neturėsime, benzinas vaikams brangiau atsieis. Man niekas nieko už tai nemokėjo", - dievagojosi E.Vareikis.
Netgi iš Rokiškio į Seimą atvykęs Algis Kazulėnas užsirašė į metro grupę.
„Aš? Metro? Ne, ne, na, ne", -nustebo A.Kazulėnas. Jis tvirtino tik matęs, kaip kažkas sudarinėjo sąrašą.
„Tai radot mano pavardę? Bet kad aš tikrai ne... net neturiu nuomonės apie metro, ar labai jau bus naudinga Vilniui, nes aš ne vilnietis. Net nežinau - gal mane įrašė tiesiog? Na, gal neklastoja parašų, jei jau yra - nežinau", - gynėsi jis.
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną