Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Šių metų lapkričio 14 dieną Seime vykusio Naujų transporto rūšių diegimo specialiojo plano koncepcijų svarstymo metu buvo pateikta keletas susisiekimo problemų Vilniaus mieste sprendimo būdų.
Savivaldybės Ūkio subjektų grupė pristatė paruoštą „Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialiojo plano“ koncepciją, kurioje nagrinėjamos galimos alternatyvos įdiegti Vilniaus mieste naujų greitųjų autobusų linijų, tramvajaus, metropoliteno, bei kitų transporto rūšių sistemas.
Asociacijos „Metro sąjūdis“ aktyvas pasiūlė, negriaunant esamos susisiekimo infrastruktūros, sukurti metropoliteno sistemą, kuri sudarytų viešojo transporto stuburą ir užtikrintų ne mažiau 50 proc. gyventojų kelionių viešuoju transportu. Sistemos sukūrimą, finansavimą ir eksploataciją koncesijos principu pavesti verslo struktūroms, daliniam jos finansavimui siekiant ES paramos, o miesto biudžeto lėšas panaudoti esamoms viešojo transporto sistemoms vystyti.
Lietuvos Respublikos Seimo Metro idėjos paramos parlamentinė grupė, apsvarsčiusi pateiktas viešojo transporto vystymo iki 2040 metų koncepcijas ir jų autorių argumentus, pareiškia, kad efektyviai įdiegta metropoliteno sistema:
- iš esmės spręstų Vilniaus miesto gyventojų ir svečių susisiekimo poreikius;
- geriausiai atitinka poveikio aplinkai kriterijus;
- atitinka Lietuvos bendrojo plano sprendimą ir dvimiesčio koncepciją;
- gali būti patraukliausia užsienio investitoriams ir galimai pritrauktų ES fondų paramą;
- atitinka Europos Sąjungos „Baltosios knygos“ rekomendacijas ir gali pretenduoti į tam tikslui kuriamus fondus.
Dėl aukščiau išvardintų priežasčių Seimo metro idėjos paramos grupė, remdama metropoliteno Vilniaus mieste sukūrimo idėją, siūlo:
Paulius Saudargas
Seimo Metro idėjos paramos parlamentinės grupės pirmininkas
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną
Taip zinoma kad miestui yra reikalingas Metro, juk ji reikia kuo greiciau pradeti statyti nes jo statybos juk ne vieni ne keli metai o uztrunka tai,,, Ir seip su automobiliu kiek uztrunka nuvaziuoti iki darbo, butu Metro as asmeniskai automobiliu nevazineciau i darba naudociausi Metro pasalugomis galima butu bent 30 min veliau is namu isvaziuoti i darba ir nevargti tiek kamsciuose...
Gerbiaumas mus Seime, tai yra iseitis miestui ir brangstantiems degalams, juk kiek isleidizama degalams pinigu, ir oro kokybe pageretu mieste...