Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Prie M4 projekto dirbančio lietuvio
Pauliaus Grigaliūno nuotrauka
Metro 4 (M4) yra šiuo metu statoma Budapešto metro ketvirtoji linija, kurią užbaigti numatyta 2014 m. pavasarį.
Pirmąją 7,4 kilometrų ilgio atkarpą sudarys dešimt stočių. Atkarpa, nutiesta po Dunojaus upe, sujungs Kelenföldi traukinių stotį vakarinėje, Buda, miesto dalyje su Keleti stotimi rytinėje, Pesta, dalyje. Projekte numatytos dar trys atkarpos. Pirmoji iš jų bus šiuo metu statomos atkarpos tąsa rytų kryptimi į Bosnyák tér rajoną. Antroji atkarpa, kol kas neturinti geležinkelių valdybos ir aplinkos specialistų patvirtinimo, liniją pratęs toliau į vakarinę Budapešto dalį, Virágpiac rajoną. Trečioji atkarpa, dėl kurios sprendimas dar nepriimtas, bus tiesiama toliau į rytus, link Újpalota rajono. Visa 12,7 kilometrų ilgio linija turės 16 stočių.
Šiuo metu yra baigti abu pirmosios atkarpos tuneliai (didžiausias gylis 40 metrų), atlikta daugiau nei 70 proc. numanytų darbų. Pirmosios atkarpos projekto įgyvendinimo kaina 366 mlrd. forintų (4,07 mlrd. litų). Finansinė atsakomybė tenka centrinei (79 proc.) ir vietos (21 proc.) valdžioms.
Liniją aptarnaus pilnai automatiniai „Alstom Metropolis“ traukiniai. Per dieną atkarpa planuojama pervežti 421 tūkst. keleivių.
M4 leis keliauti patogiai, mėgautis kelione. Modernūs kondicionuojami traukiniai kursuos kas 1,5 min. Keleiviai traukinių lauks šiuolaikiškose, gerai vėdinamose ir nepridrėkusiose stotyse.
Už investuotas lėšas taip pat bus rekonstruojama aplinka apie kiekvieną metro stotį. M4 pakeis Budapešto gyvenimą: atnaujinta aplinka, grynesnis oras, sumažėjęs eismo intensyvumas bei greitesnės, tylesnės ir saugesnės kelionės po žeme. Metro – tai greitesnė ir švaresnė transporto rūšis, orientuota į žmogų.
Daugiau nuotraukų ir vizualizacijų rasite Skyscrapercity.com forumo temoje Budapest Metro 4
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną