Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
„Verslo žinios“ informuoja, kad Lietuvos verslininkai investuoja į nekilnojamąjį turtą šalia tiesiamos metro linijos.
Dienraščio teigimu, Lietuvoje netrukus pradės naujas nekilnojamojo turto fondas, iki 15 mln. Eur investuotojų lėšų nukreipsiantis į netoli Londono esančius butus, kurių vertė, tikimasi, šoktels dėl naujos modernios metro linijos. Pinigus patikėjusiems investuotojams, žadama dviženklė grąža.
Fondas investuos į NT, esantį gretą didžiausio šiuo metu Europoje įgyvendinamo infrastruktūros projekto – „Crossrail“ metro tinklo, sujungsiančio Rytų ir Vakarų Londoną. Baigus šį projektą 2019 m., Londone bus įrengta 40 naujų ir atnaujintų stočių keleiviams. Tikimasi, kad tai šalia naujųjų stotelių ir viso tinklo esantį NT pabrangins 20-40 proc.
Nekilnojamas turtas aplink metro trasas masina investuotojus ir mažesniuose miestuose. Pavyzdžiui, 200 tūkst. gyventojų turinčiame Prancūzijos mieste Rene, priėmus sprendimą tiesti 2-ąją metro liniją ir sutarus dėl tikslaus jos maršruto, aplink būsimą trasą prasidėjo didžiulės NT statybos. Galima neabejoti, kad leidus verslo struktūros realizuoti Vilniaus metro projektą, teritorijos aplink suplanuotas linijas taptu itin patrauklios investuotojams.
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną