Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Penki Seimo nariai užregistravo Seime nutarimo projektą, kuriuo jungtis tarp Klaipėdos ir Kuršių nerijos skelbiama svarbiu šaliai ekonominiu ir socialiniu projektu.
Jau ne vieną dešimtmetį Neringos gyventojai nerimsta dėl nuolatinio susisiekimo su Klaipėda. Šių metų pradžioje jie kreipėsi į vienmandatinėse pajūrio rinkiminėse apygardose išrinktus Seimo narius, prašydami pateikti Seimui nutarimo projektą dėl tokios jungties statybos. Prašyme rašoma: „Šia jungtimi galėtų būti tunelis po Kuršių mariomis, kuris leistų mums, Neringos gyventojams, bet kuriuo paros metu pigiai, saugiai, greitai ir patogiai susisiekti su Klaipėda. Bet kuriuo paros metu mus galėtų aptarnauti greitosios pagalbos, policijos ar priešgaisrinės tarnybos“.
Ne vieną dešimtmetį susisiekimo infrastruktūros problemas nagrinėjantis „Metro sąjūdžio“ specialistai tvirtina, kad tokia jungtis sudarytų galimybes efektyviau vykdyti UNESCO duotus pažadu – saugoti Kuršių nerijos gamtą ir kultūrą. Toks sprendimas jokiu būdu nepadidintų automobilių srautų, atvirkščiai – juos mažintų. Susisiekimas su Klaipėda būtų užtikrinamas visuomeniniu transportu (netolimoje ateityje elektriniu), o atvykstantys lengvieji automobiliai būtų parkuojami Klaipėdos miesto ir rajono teritorijoje.
Ši jungtis skatintų glaudesnį Klaipėdos krašto ir Neringos ekonominį bendradarbiavimą. Darbo vietų Neringos gyventojams sukūrimas Klaipėdoje ir Klaipėdos rajone mažins gamybinę veiklą Neringoje. Taip būtų saugoma unikali Kuršių nerijos gamta.
Tunelio jungtis Klaipėda – Neringa sumažintų perkėlų darbo intensyvumą, padidintų laivybos saugumą Klaipėdos uosto akvatorijoje, sumažintų oro taršą ir pagerintų uosto darbą.
Pagerėjęs susisiekimas tarp Klaipėdos ir Neringos prisidėtų prie kultūros, infrastruktūros ir viešosios erdvės išplėtimo.
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną
Nieko kito, tik bandymas krizei jau stovint ant slenkčio kai kurioms grupuotėms prisisiurbti prie valstybės kišenės.