Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Danijoje šalies ir miesto valdžios susitarė dėl dviejų naujų žiedinės Kopenhagos metropoliteno linijos atšakų statybos. Tebestatomą miesto žiedu – Cityringen – vadinamą trasą numatyta atidaryti 2018-aisiais.
Pietinė atšaka su penkiomis stotimis eis į Sydhavnen rajoną nuo København H žiedinės trasos stoties. Keturios stotys – Fisketorvet, Frederiksholmsløbet, Slusen ir Mozarts Plads – bus požeminės. Galinėje, Ny Ellebjerg pavadintoje stotyje, numatyta galimybė persėsti į S-Bane priemiestiniu geležinkeliu važiuojantį traukinį. Tikimasi, jog kai bus pradėta eksploatuoti 2023-aisiais, atšaka kasdien pasinaudos apie 43 tūkst. keleivių.
Šiaurinė atšaka sujungs Østerport žiedinės linijos stotį su Nordhavn ir Orientkaj rajonais.
Beveik 4 mlrd. reikalingi pietinei atšakai nutiesti bus skirti iš teritorijas Kopenhagoje vystančios organizacijos By & Havn (60 proc.) bei sostinės savivaldybės biudžeto (40 proc.). Finansavimo būdą dar turės patvirtinti šalies parlamentas.
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną